  • Data: 2013-09-03 17:22:27
    Temat: Re: Sprzedaje samochod - kwestia ubezpieczenia
    Od: "lublex" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    news:l02f64$sik$1@node2.news.atman.pl...
    > Jutro najprawdopodobniej bede sprzedawal samochod, chcialbym zawrzec w
    > umowie punkt, ktory zobowiazywalby nabywce do wymowiedzenia ubezpieczenia
    > w okreslonym czasie. Niestety, umowy ktore znalazlem w sieci nic takiego
    > nie zawieraja. Mozecie cos polecic?
    > Z gory dzieki

    Nieco póznawo, ale moze sie to jeszcze innym przydac... Mialem kiedys taka
    sytuacje, ze kupujacy wolal wypowiedziec umowe OC, niz doplacic do ceny
    auta. Sadze, ze znalazlem prosty sposób. Podczas spisywania umowy sprzedazy,
    napisal wypowiedzenie ubezpieczenia, które ja sam zanioslem do
    ubezpieczyciela. Otrzymalem zwrot skladek (moze nie calych, bo obowiazuja
    pelne miesiace) i obaj bylismy zadowoleni. Zwrot skladek otrzymuje
    sprzedajacy!

    pozdr
    lublex