  • 1. Data: 2023-05-04 09:47:46
    Temat: Sprytne zegarki i baseny
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    Czołem,

    ma ktoś wiedzę jak smartwatche liczą długości basenu przy pływaniu ? Raz
    liczy poprawnie, a drugi raz pokazuje głupoty.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2023-05-04 17:13:00
    Temat: Re: Sprytne zegarki i baseny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 09:47:46 +0200, PeJot wrote:
    > Czołem,
    > ma ktoś wiedzę jak smartwatche liczą długości basenu przy pływaniu ? Raz
    > liczy poprawnie, a drugi raz pokazuje głupoty.

    krótka przerwa w machaniu rękami ?

    J.

  • 3. Data: 2023-05-04 18:02:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-05-04 o 09:47, PeJot pisze:
    > Czołem,
    >
    > ma ktoś wiedzę jak smartwatche liczą długości basenu przy pływaniu ? Raz
    > liczy poprawnie, a drugi raz pokazuje głupoty.

    Pewnie tak samo jak kroki, co najmniej 2 razy za dużo.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2023-05-04 18:23:52
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 18:02, Janusz pisze:

    > Pewnie tak samo jak kroki, co najmniej 2 razy za dużo.

    No właśnie że nie, ustrojstwo *gubi* przepłynięte długości a nie je
    multiplikuje.

    Tutaj piszą

    https://www.suunto.com/pl-pl/Wsparcie/faq-articles/l
    ifecycle/jak-uzyska-dokadniejsze-ledzenie-pywania-w-
    basenie/

    " Unikaj zatrzymywania się pośrodku basenu, aby poprawić strój lub z
    innych powodów. Może to spowodować odczytanie dodatkowych zwrotów.
    Pamiętaj, aby podczas wykonywania zwrotu dotknąć ściany basenu i
    dodać dodatkową przedłużaną fazę bez wykonywania pociągnięć po wykonaniu
    zwrotu."

    Popróbujemy j.w, ale zwykle zwroty robię tak samo a urządzenie zachowuje
    się różne.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 5. Data: 2023-05-04 18:38:01
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 4 May 2023 17:13:00 +0200, użytkownik J.F napisał:

    > krótka przerwa w machaniu rękami ?
    >
    > J.

    Co sobie tak żałujecie tych spacji ?

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2023-05-04 21:26:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-05-04 o 18:23, PeJot pisze:

    > No właśnie że nie, ustrojstwo *gubi* przepłynięte długości a nie je
    > multiplikuje.
    To na jedno wychodzi, ten pomiar zawsze będzie orientacyjny bo mierzy
    tylko ruchy ręki, teraz dużo zależny od oprogramowania jak je
    interpretuje i przelicza na metry, wiem że kroki liczy na około 70cm
    niezależnie jakie faktycznie stawiasz, o pływaniu nie mam pojęcia ale
    przypuszczam ze pomiar jest podobny bo innego być nie może chyba że ma
    superdokładny GPS i z niego bierze odległości.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2023-05-05 07:14:14
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, May 4, 2023 at 11:23:54 a.m. UTC-5, PeJot wrote:

> [...]
    > zwrotu."
    >
    > Popróbujemy j.w, ale zwykle zwroty robię tak samo a urządzenie zachowuje

    skoro plywasz normalnie a to cosio nie liczy dobrze to znaczy ze popsute albo nie ma
    funkcji jaka oferowali.
    Drogie toto bylo? Bo wyglada jak tania chinszczyzna albo startupowe hipsterstwo.

    Ma sens cudowac i naginac swoje plywanie do gadzetu?

  • 8. Data: 2023-05-05 08:19:18
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 07:14, ptoki (ptoki) pisze:

    > skoro plywasz normalnie a to cosio nie liczy dobrze to znaczy ze popsute albo nie
    ma funkcji jaka oferowali.

    Ale raz liczy całkiem poprawnie a drugi raz kantuje.

    > Drogie toto bylo? Bo wyglada jak tania chinszczyzna albo startupowe hipsterstwo.
    >
    > Ma sens cudowac i naginac swoje plywanie do gadzetu?

    W sumie z funkcji tego zegarka wystarcza mi stoper i pulsometr, ale
    gdyby dodatkowo licznik okrążeń działał poprawnie było by jeszcze lepiej.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 9. Data: 2023-05-05 09:48:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.05.2023 o 08:19, PeJot pisze:

    > Ale raz liczy całkiem poprawnie a drugi raz kantuje.

    > W sumie z funkcji tego zegarka wystarcza mi stoper i pulsometr, ale
    > gdyby dodatkowo licznik okrążeń działał poprawnie było by jeszcze lepiej.

    Noale pochwal się co to za model/marka. Każdy producent ma inne
    algorytmy przecież. Ukrywanie modelu to jakaś dziwna funkcja w takich
    dyskusjach.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-05-05 11:58:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 08:19:18 +0200, PeJot wrote:

    > Ale raz liczy całkiem poprawnie a drugi raz kantuje.

    > W sumie z funkcji tego zegarka wystarcza mi stoper i pulsometr, ale
    > gdyby dodatkowo licznik okrążeń działał poprawnie było by jeszcze lepiej.

    On naprawde wodoodporny?

    Co to za model?

    J.