    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprowadzone moto a przeglad
    Date: Fri, 30 Jan 2009 10:44:54 -0800 (PST)

    Przegląd z UK nie ma nic do pierwszego przeglądu w kraju, musisz
    zrobić 116zł robiłem to wiem 100% co do lampy nie mam pojęcia.
    Pojedziesz na przegląd to się dowiesz jak koleś wypisze ci papiery to
    znaczy że wszystko gra jak nie to będziesz musiał ją zmienić bo nie
    zarejestrujesz. Umowe najlepiej napisać po naszemu tylko pamiętaj żeby
    wpisac date i miejsce zakupu poza granicami w tym przypadku gdzieś w
    UK. Sam miałem kilka dni temu podobne pytania i na grupie dowiedziałem
    się kilku żeczy teraz ciesze się że ja moge pomóc, pozdrawiam Mariusz.