  • 21. Data: 2012-06-11 15:37:51
    Temat: Re: Sprezyny progresywne
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 03:34 PM, Marcin N wrote:

    > No więc najpierw głupio pytasz, potem udajesz, że doskonale wiedziałeś;
    > tylko patrzeć, jak przyznasz rację zarafiqowi tłumaczącemu, że masa
    > resorowana i nieresorowana zmienia się w zależności od ułożenia tych
    > sprężyn.

    Chłopie o czym Ty gadasz? Czy sprężyna jest gęstszymi zwojami w dól czy
    w górę zmienia to masę niereserowaną? To sprężyna mniej waży jak jest
    zwojami do góry a więcej jak zwojami w dół? Już nie mówiąc o tym, że
    ciężko zaliczać masę sprężyny do masy nieresorowanej.

    Tylko czekać jak zaraz ktoś napisze, że jak gęstymi zwojami jest do góry
    to podnosimy środek ciężkości motocykla...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-06-11 17:01:08
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Sunday, 10 June 2012 12:00:58 UTC+1, Michal wrote:
    > Witam uprzejmie,
    > Czy sprężyny w lagach wkładać gęstszymi zwojami w dół czy do góry ?

    Zapomniałem że wszystko już na preclu było:
    https://groups.google.com/d/topic/pl.rec.motocykle/n
    gBftYUO6a8/discussion

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 23. Data: 2012-06-11 17:09:03
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    > Zapomniałem że wszystko już na preclu było:
    > https://groups.google.com/d/topic/pl.rec.motocykle/n
    gBftYUO6a8/discussion

    Chodzi mi o cały wątek, a nie tylko o ostatni wpis, bo z nim akurat się nie
    zgadzam ;)

  • 24. Data: 2012-06-11 17:18:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 05:09 PM, zarafiq wrote:
    gBftYUO6a8/discussion

    > Chodzi mi o cały wątek, a nie tylko o ostatni wpis, bo z nim akurat się nie
    > zgadzam ;)

    A mi się wydaje, że zalecenia w dół/gorę biorą się z jednego powodu -
    wkładając gęstym w dół podnosimy poziom oleju bardziej niż wkładając
    rzadkim a to może mieć już wpływ na pracę zawieszenia. Nic więcej. Ano i
    ten hałas.

    --
    Artur
    ZZR 1200