  • 11. Data: 2015-05-08 11:47:22
    Temat: Re: Sprężynki do przełącznika zakresów multimetra
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "janusz_k" news:migffg$eg$4@speranza.aioe.org

    > Ja cię rozumiem też mam pokój zagracony, może neodym ci pomoże? w końcu
    > sprężynka stalowa, powinien gdzieś ją z kąta "wyciągnąć".

    Neodym jest dobry jak masz zawężone pole poszukiwań do kilku m2 :)
    A ja nie potrafię nawet stwierdzić w którą stronę ona poleciała :D i szukaj
    wiatru w polu - tym bardziej żeby trzeba było cały regał od podłogi do
    sufitu odkręcić od ściany i tam szukać - tam magnes bez rozkręcenia nie ma
    pola działania.
    Na szczęście znalazłem 2 sensowne firmy:

    1. http://www.alcomex-sprezyny.pl (zamówienie minimum 40zł netto)
    Tu ich katalog:
    http://www.alcomex-sprezyny.pl/katalog.html
    z czego większość mają od ręki dostępne

    2. http://www.impex-ready.idsl.pl
    Ich katalog:
    http://www.impex-ready.idsl.pl/specyfikacje/144.pdf
    Wynika, że jest to sprężyna D20900 i taką sobie zamówiłem - kilka sztuk.
    Wyceniają ją na 7,60zł netto.
    Wybrałem tą drugą firmę, bo realizują także najprostszą wysyłkę pocztą za
    kilka zł netto i można sobie zamówić nawet 1 sztukę :)
    Więc jak widać są firmy, które się na detalistów nie obrażają i komentarze
    niektórych "doktorów" w wątku są zbyteczne i nic kompletnie nie wnoszą do
    tematu.
    Ale to już norma zarówno tutaj na umierającej już dziś grupie dyskusyjnej
    (bo współczesna gimbaza nie potrafi czytnika grup dyskusyjnych skonfigurować
    i nie można tutaj mieć wypasionego awatara :D ) jak i na kulawej
    elektrodzie, że człowiek pyta, a w odpowiedzi zaraz jakiś pitolony doktor
    się doklei ze swoimi wypocinami, które nic kompletnie do sprawy nie wnoszą -
    ale zawodnik musiał zaistnieć i dodać swoje wypociny. Potem za n-lat ktoś
    szuka przez google podobnego zagadnienia i w wynikach dostaje wypociny
    doktorskie od d... strony.

  • 12. Data: 2015-05-08 14:49:40
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2015 11:47:21 UTC+2 użytkownik jedrek napisał:
> [...]
    > ale zawodnik musiał zaistnieć i dodać swoje wypociny. Potem za n-lat ktoś
    > szuka przez google podobnego zagadnienia i w wynikach dostaje wypociny

    Trzeba było tym pierwszym napisać że kupisz 5 sztuk i za każdą zapłacisz 8 złoty.
    Powiedzieli by jakiemuś co sprząta to by spod ziemi 5 sztuk wykopał i na własny koszt
    wysłał listem. Wyprodukowanie takiej małej sprężynki kosztuje z 2-4 grosze. Jak
    sprzedają po 8 złotych to mają lepsze bicie niż kartele narkotykowe. Handel istnieje
    tylko dlatego że na Ziemi co 3 sekundy rodzi się frajer. Napisz co jeszcze
    potrzebujesz kupić, może będę miał. Tam może, za przebicie jakie można mieć na tobie
    będę miał na 110% wszystko czego zapragniesz.