  • 1. Data: 2010-10-03 17:49:21
    Temat: Spray do odświeżania wnętrza kasku - czy warto?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    W sklepach tu i tam dostępne są jakieś specyfiki w sprayu do odświeżania
    wnętrza kasku. Czy warto się nimi zainteresować?
    Czy usuną delikatną nutę stęchlizny? A może są inne sposoby na usunięcie
    tego smrodu w kaskach bez wypinanej podpinki?

  • 2. Data: 2010-10-03 18:11:08
    Temat: Re: Spray do odświeżania wnętrza kasku - czy warto?
    Od: a...@h...pl

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> writes:

> [...]
    > Czy usuną delikatną nutę stęchlizny? A może są inne sposoby na
    > usunięcie tego smrodu w kaskach bez wypinanej podpinki?

    pierzesz cały kask w umywalce, ale na wszystko nie pomaga

    i lepiej latem, długo schnie

    szprej pomaga na troche, najlepiej wyprać a potem szprejem

    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 3. Data: 2010-10-03 18:18:13
    Od: a...@h...pl

> [...]

    > usunięcie tego smrodu w kaskach bez wypinanej podpinki?

    pierzesz cały kask w umywalce, ale na wszystko nie pomaga

    a, oczywiście kasków z szybami z antifogami i róznych takich
    wynalazków prać nie można

  • 4. Data: 2010-10-03 18:51:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Paź, 19:49, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > W sklepach tu i tam dostępne są jakieś specyfiki w sprayu do odświeżania
    > wnętrza kasku. Czy warto się nimi zainteresować?
    Skarpetki jak Ci śmierdzą to też je dezodorantem psikasz? ;-) Ponoć
    dobry sposób to kask w wodę z proszkiem, mikser i myjemy. Ale
    podejrzewam, że wysuszyć to przy aktualnej pogodzie żeby nie zgniło to
    wyczyn... Nie próbowałem bo mam kask z wypinaną podpinką :-)
    > A może są inne sposoby na usunięcie
    > tego smrodu w kaskach bez wypinanej podpinki?
    Nowy kask z wypinanym środkiem ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-10-04 05:40:01
    Od: n...@s...com

    On Sun, 3 Oct 2010 11:51:33 -0700 (PDT), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Skarpetki jak Ci śmierdzą to też je dezodorantem psikasz? ;-)

    przeciez sprej do odswierzania kaskow to nie jest dezodorant.

    >podejrzewam, że wysuszyć to przy aktualnej pogodzie żeby nie zgniło to
    >wyczyn...

    bzdura. W temp pokojowej kask schnie 2-3 dni. No chyba ze mieszkasz w
    lochach ;)

    > Nie próbowałem bo mam kask z wypinaną podpinką :-)

    A ja probowalem. Odswierzacz jest dobry w lecie, bo po nastu godzinach
    w kasku przy +30 jego zamach moze nie byc przyjemny, wiec costam
    szprej usunie (piane sie nanosi, a nastepnie wyciera) i jest
    przyjemniej. Prania to na pewno nie zastapi, ale nie do tego sluzy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-10-06 16:22:21
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ" dobry sposób to kask w wodę z proszkiem, mikser i myjemy.

    Wode z szamponem szanowny kolego

    Tytus z fabryki