  • Data: 2017-08-12 13:59:39
    Temat: Re: Sprawność - LED zasilacz pojemnościowy 230V.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.08.2017 o 20:50, Andrzej W. pisze:

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Capacitive_power_suppl

    nie wiem czy Ty robiłeś taki "zasilacz". bo u nas się to nazywa
    podłączenie diody do 230v bez zasilacza. przy "bogatym" układzie działa
    to dobrze, stabilnie i jest trwałe. natomiast nie jest mocne. tzn możesz
    uzyskać tyle mocy żeby zaświecić maks 5 watową "żarówkę" diodową. To
    chcesz jeszcze ściemniać? PRzy wyzszych mocach to to się zaczyna
    naprawdę nagrzewać i gabaryty zaczynają dorównywać zwykłym zasilaczom.