  • 11. Data: 2010-02-08 12:54:28
    Temat: Re: Sprawdzony serwis Kawasaki (Wawa)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-05 08:40, falco pisze:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie czy ktoś może polecić vel odradzić konkretny serwis
    > Kawasaki w Wawie i okolicach...?
    > Na razie nie ma nic konkretnego, chodzi mi o sprawdzone, godne polecenia
    > miejsce.

    Ja zamawiam czesci na polczynskiej i serwisuje sobie wszystko sam i
    jestem z serwisu zadowolony, zawsze zrobia to co sie chce i to dobrze i
    nie wala bog wie jakich cen ;-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 12. Data: 2010-02-08 13:03:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Lut, 13:54, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Ja zamawiam czesci na polczynskiej i serwisuje sobie wszystko sam i
    > jestem z serwisu zadowolony, zawsze zrobia to co sie chce i to dobrze i
    > nie wala bog wie jakich cen ;-)

    To znaczy gdzie na Połczyńskiej? Co do serwisu też mogę go polecić,
    jestem w 100% zadowolony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-02-08 13:07:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 14:03, AZ pisze:

    > To znaczy gdzie na Połczyńskiej? Co do serwisu też mogę go polecić,
    > jestem w 100% zadowolony.

    Na polczynskiej to tylko czesci, a serwisuje sam sobie we wlasnej osobie
    w garazu, aha w larssonie tez kupuje graty
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 14. Data: 2010-02-08 21:59:22
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"falco"
    Pytam na razie czysto teoretycznie, bo sprawa dotyczy modelu, który nie
    > był sprzedawany do PL, ale do DE.

    Paczac w stopke to chyba trza pytac nie w serwisach a u restauratorow - i to
    nie gastronomicznych :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2010-02-08 23:01:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > Paczac w stopke to chyba trza pytac nie w serwisach a u restauratorow -
    > i to nie gastronomicznych :)

    hehehe... tym razem pod uwagę biorę niemal zupełnego młodzieniaszka (jak
    na mnie), ale ponieważ ciśnienie nie jest wskazane, na luzaku badam
    temat... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT