  • Data: 2011-03-10 13:35:05
    Temat: Re: Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-10 12:23, Artur(m) pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Z pełnym szacunkiem dla Twojej osoby i stanowiska
    > - pozwolę sobie nie zgodzić się z powyższą opinią.
    > Nawet jak doszło do "zaostrzenia stanowisk" to na pewno
    > zmniejszyła się ich ilość.

    Oczywiście, masz prawo do swej opinii, niestety rzeczywistość
    to dość skutecznie weryfikuje in minus.

    > Na takich uporczywie "fachofcuf...",
    > mam "zablokuj nadawcę", i widzę że część robi podobnie.

    Tyle, że to wcale nie zmienia sytuacji ogólnej, a prowadzi
    często do bardzo subiektywnych wniosków opartych na analizie
    próby niereprezentatywnej. Oczywiście zawsze można tak dobrać
    tę próbę, by otrzymać oczekiwane wyniki...