  • Data: 2009-03-19 11:35:33
    Temat: Re: Sprawdź jak dużego TV potrzebujesz
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/gprdo2$au2$1@inews.ga
    zeta.pl
    użytkownik *Wiewior* napisał(a):

    > A co to jest ten "odpowiedni kąt widzenia"? Twoje "widzimisię"?

    Moje widzimisię przede wszystkim, ale poza tym od czasów TV CRT mówi się, że
    odległość oglądania powinna wynosić jakąś krotność przekątnej ekranu, co
    oczywiście przekłada się na kąt widzenia. Naturalnie nikt nikogo nie może
    zmusić do oglądania w ten sposób. Jak ktoś ma kaprys, to niech sobie ogląda
    telewizję na 14' z 6m, albo na 50' z 1m. Nikomu nic do tego, a mnie w
    szczególności.

    --
    Big Jack
    //////