  • 11. Data: 2012-10-17 06:14:27
    Temat: Re: Sprężarka 24 l do kół i przedmuchiwania
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Podłączyłem wężyk z końcówką do pompowania i manometrem. Taką typową
    > ze sklepu. Nabijam butlę ze sprężarki i tym dopompowuję koła. O wiele
    > wygodniej niż walczyć z kilkoma czy kilkunastoma metrami przewodu.
    > Zamek mam zrobiony z małego siłownika. Zawór jest kontaktronem
    > uruchamiany. Przy kluczach mam magnes. Bardzo to wygodne. Jak ktoś ma
    > bramę do garażu to może sobie założyć siłowniki pneumatyczne i zrobić
    > otwieranie. Siłownik pneumatyczny tańszy od elektrycznego i ma tą
    > zaletę że jest przy takim zastosowaniu niezniszczalny.

    tja...

  • 12. Data: 2012-10-17 06:15:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    > Ja bym radził odpuścić sobie. Do przedmuchiwania kup tzw. "sprężone
    > powietrze" w sprayu a co do pompowania opon, to ile razy w roku to
    > robisz, żeby warto było kupować kolejny chiński klamot do garażu?
    > Jacek
    > PS
    > Mam sprężarką typu zrób to sam na bazie sprężarki z ruskiego Ziła z
    > baniakiem 50 l. Nie pamiętam kiedy mi się chciało rozwijac wąż i kabel
    > żeby coś napompować. Na jedną oponę, czy rower wystarczy pompka nożna
    > i jest szybciej.

    trzeba zrozumieć ze są ludzie którzy lubią mieć piękne kompletnie im nie
    potrzebne gadżety, a jak już je kupią to muszą jakoś uzasadnić ich
    posiadanie.

  • 13. Data: 2012-10-17 10:11:51
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > trzeba zrozumieć ze są ludzie którzy lubią mieć piękne kompletnie im nie
    > potrzebne gadżety, a jak już je kupią to muszą jakoś uzasadnić ich posiadanie.

    Masz dar przekonywania :-). Pomęczę się nożną, tak, dla dobrego samopoczucia
    :-), a do przedmuchiwania rzeczywiście można kupić sprężone powietrze.
    Pozdrawiam.
    EOT

  • 14. Data: 2012-10-17 12:05:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    TM wrote:

    > Masz dar przekonywania :-). Pomęczę się nożną, tak, dla dobrego
    > samopoczucia :-), a do przedmuchiwania rzeczywiście można kupić
    > sprężone powietrze. Pozdrawiam.
    > EOT

    w sumie to jak masz jakiegoś szrota to kup sobie pompkę samochodową, a jak
    masz solidny samochód to kup butelkę środka do szybkich reperacji i dobicia
    ciśnienia.

  • 15. Data: 2012-10-17 13:26:26
    Temat: Re: Spr??arka 24 l do k?? i przedmuchiwania
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 12:05, Marek Dyjor pisze:

    > w sumie to jak masz jakiegoś szrota to kup sobie pompkę samochodową, a
    > jak masz solidny samochód to kup butelkę środka do szybkich reperacji i
    > dobicia ciśnienia.
    Ja mam od lat polską pompkę nożną "Start". Można ją teraz kupić w
    granicach 50 zł. Jest solidna, ma wiarygodny manometr, szybko pompuje.
    Do zaworu dają 2-3 końcówki. Ostatnio syn kupił rower kolarkę i tam
    trzeba nabić 8 at. Pompka daje radę, tylko manometr jest do 7, a ja sam
    jestem trochę za lekki - he, he 100 kg, bo muszę dynamicznie działać, bo
    samym ciężarem nabijam do 6.
    Sprężone powietrze w sprayu 20 zł i można nabrać do pokoju wydmuchać
    śmieci z klawiatury bez noszenia jej do garażu.
    Jacek