  • 11. Data: 2014-02-14 08:36:01
    Temat: Re: Spory telefon lub mały tablet z androidem...
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

> [...]
    > Markowy solidny sprzęt,
    > Mocne parametry/szybkość pracy,
    > Dobra bateria,
    > Zastosowania;
    > nawigacja w samochodzie,
    > uzupełnianie Blacberry, czyli taki mniej telefon a raczej głównie www,
    > poczta, dokumenty itp, gierki w tym te wymagające parametrów sprzętu.
    > Rozmiar ma znaczenie;
    > teraz używam Galaxy Tab 2 10cali i jest za duży; szczególnie w
    > samochodzie jako Navi, ale też w podróży niezbyt poręczny. Więc szukam
    > czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.

    Masz wybór między dużymi smartofonami jak Galaxy Note 3, Sony Z Ultra z
    ekranami po 5.5"
    Tablety 7 - 8 cali coś firmowego typu Nexus 7, Galaxy TAB /3 7", Galaxy
    Note 3 8" drogo bo ma rysik i można na nim np. rysować
    Tablety ~10 cali typu Galaxy TAB albo NOTE (też drożej bo rysik), Sony
    Xperia Z i ten polecam z dużych bo cienki, lekki, FHD, wodoodporny ale za to
    drogi, Asus Transformer fajny bo ma często w zestawie klawiaturę i może po
    złożeniu robić za mini laptopa.

    Nie patrz na Chińczyki z marketów bo to w 90% nietrwały szajs ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-02-14 19:04:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    <s...@g...com>
    4...@g...co
    >Ja Ci podpowiem -- skoro masz szmal, olewaj tych, którzy
    >olewają nas dennymi parametrami oferowanymi za niedenne
    >pieniądze. :) Poniżej ośmiordzeniowiec w znosnej cenie. :)
    > 1299,00 pln
    > http://zopotel.pl/glowna/44-zopo-zp998.html

    A wykorzysta sie tych 8 rdzeni ?
    Czy jego zaleta to mozliwosc zawieszenia 7 programow zanim system je
    zacznie odwieszac ?

    J.

  • 13. Data: 2014-02-14 23:58:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 52fe5a9f$0$2225$6...@n...neostrada.pl

    > A wykorzysta sie tych 8 rdzeni ?

    A 4 wykorzysta? Albo 2?... Klastry mają stada corków. :)

    > Czy jego zaleta to mozliwosc zawieszenia 7 programow zanim system je zacznie
    odwieszac ?

    Zaletą jest zwiększenie wydajności smartofo... Telefonu. :)
    Skromnego urządzenia zwanego telefonem komórkowym. :)

    Ponad rok temu czytałem o telefonie z parką ósemek, z których
    połowa zwykle spała, aby oszczędzać energię i włączała się do
    życia w drastycznych momentach.

    Obok liczby rdzeni są jeszcze inne drobiazgi.
    Jeśli Chrystus będzie ociągał się z nadejściem powtórnym, nie
    tylko dwie parki ósemek, nie tylko parki GHz, nie tylko obecne
    ,,bitowości'' i nie tylko wielkości keszów będą pomnażane...

    Za jakiś czas zapewne wreszcie doczekamy się cwanej optyki,
    w której soczewki zmieniają kształt, dzięki czemu obiektywy
    o małych gabarytach dadzą duże możliwości i małe zniekształcenia...

    Jeszcze gdyby tak dalmierze dodali akustyczne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-02-15 00:23:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Feb 2014 08:03:30 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
    > Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko
    > ekran maly.

    To w końcu już się dorobiłeś porządnego tel. z Androidem czy tylko
    ściemniasz, że masz? :)
    Jak pół roku temu o to Cię pytałem, to stwierdziłeś że smaryfon Ci
    niepotrzebny...

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-02-16 18:52:00
    Od: s...@g...com

    TO tak wygląda, że pod uwage pozostały mi dwa urządzenia;
    Xperia Z Ultra; bo największy ekran i ponoć ciut bardziej odporny,
    Note w najnowszej wersji; bo ma rysik?

    Który ma mocniejsze parametry sprzętowe?
    Którys ma jakieś dodatkowe atuty softwarowe?

    Jakiś inny rywal dwa tych dwóch?