  • 1. Data: 2014-02-12 22:30:31
    Temat: Spory telefon lub mały tablet z androidem...
    Od: s...@g...com

    Dzień Dobry,
    Co wybrać przy takich założeniach;
    Markowy solidny sprzęt,
    Mocne parametry/szybkość pracy,
    Dobra bateria,
    Zastosowania;
    nawigacja w samochodzie,
    uzupełnianie Blacberry, czyli taki mniej telefon a raczej głównie www, poczta,
    dokumenty itp,
    gierki w tym te wymagające parametrów sprzętu.

    Rozmiar ma znaczenie;
    teraz używam Galaxy Tab 2 10cali i jest za duży; szczególnie w samochodzie jako Navi,
    ale też w podróży niezbyt poręczny.
    Więc szukam czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.
    Coś mi podpowiedzą Państwo?

  • 2. Data: 2014-02-13 08:03:30
    Temat: Re: Spory telefon lub mały tablet z androidem...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 13:30:31 -0800 (PST), s...@g...com
    > Co wybrać przy takich założeniach;
    > Markowy solidny sprzęt,
    > Mocne parametry/szybkość pracy,
    > Dobra bateria,
    > Zastosowania;
    > nawigacja w samochodzie,

    Ladowarke kup. GPS+Internet blyskawicznie rozladowuja te smartfony.

> [...]
    Navi, ale też w podróży niezbyt poręczny.
    > Więc szukam czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.

    Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
    Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko
    ekran maly.

    Ale masz miejsce na taki duzy telefon ?

    J.

  • 3. Data: 2014-02-13 17:11:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." t...@4...net

    > Samsung S4 sie prawie sprawdza.

    Masz SG4?

    > Ale masz miejsce na taki duzy telefon ?

    Można podczepić pod lusterko. ;)
    Innym rozwiązaniem jest projekcja obrazu na szybę czołową. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-02-13 17:39:51
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 08:03:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
    >
    > Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko

    Oczywiście ładowarka to podstawa, uchwyt na szybę też, jeździłem kilka dni z Galaxy
    Tab 2 10cali i raz, że ciężko miałem na to dobre miejsce znaleźć na szybie, dwa
    uchwyt niby fajny, ale pod takim dużym sprzętem drgał mocno.
    Tak myślę coś 5-8 cali teraz kupić, tylko nie śledze nowinek, bo po prostu nie
    nadążam/brak czasu; Myślę Samsungu lub Lenovo lub Sony, czymś naprawdę dobrym,
    solidnym i z wyśrubowanymi parametrami, dużo będzie to jako Navigacja używane z
    Automapą i pewnie tez TomTomem.
    Wolałbym nie przesiadać się na Apple, bo ledwo się zaadaptowałem na Androida i
    kolejna zmiana filozofii plus kupno iluś tam licencji niezbyt mi się w tym momencie
    podoba. Chociaż, kto wie? Jeśli Ipad miałby być zdecydowanie lepszy w użytkowaniu od
    tabletów z Androidem?

  • 5. Data: 2014-02-13 17:54:41
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/12/2014 4:30 PM, s...@g...com wrote:
> [...]
    Navi, ale też w podróży niezbyt poręczny.
    > Więc szukam czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.

    ktorys z galaxy note? <rs>

  • 6. Data: 2014-02-13 19:55:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 52fcf8c5$0$10229$c3e8da3$9...@n...astraweb.com

    > ktorys z galaxy note? <rs>

    Jakbym kradł ze sklepu, to bym sięgnął po SXZultra[marynę]. ;)

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sony/xperiazultra/

    A jakbym miał płacić swoimi pieniędzmi, wybrałbym coś innego. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-02-13 20:38:32
    Od: s...@g...com

    Powiedzmy, że nie muszę kraść, ale myślę właśnie o SXZultra lub Galaxy NOTE 3
    Jest jeszcze coś co się nazywa Nexus 7

  • 8. Data: 2014-02-13 23:12:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    masz jeszcze galaxy tab 3 8'' i 7''. <rs>

  • 9. Data: 2014-02-14 00:11:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 6...@g...co

    : Powiedzmy, że nie muszę kraść, ale myślę właśnie o SXZultra
    : lub Galaxy NOTE 3 Jest jeszcze coś co się nazywa Nexus 7

    IMO Maryna jest bezkonkurencyjna, ale za jakiś
    czas wejdą nowe smoki czy inne Kraity. :) Od
    dawna czekają procesory nie z 2, 4 czy 8, ale
    z parką 8 rdzeni. :)

    Akurat ten smartfon ma słabą (FHD)
    rozdzielczość ekranu, jak na tę półkę. :)

    -=-

    Korci, aby napisać jakoś tak:

    SD 800 (z Kraitami) też dziś może uchodzić
    za cudo dopiero w modelach nieco starszych
    czy budżetowych, nie zaś w czymś najświeższym...

    ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-02-14 04:59:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 4...@g...co

    : Więc szukam czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.

    Ja Ci podpowiem -- skoro masz szmal, olewaj tych, którzy
    olewają nas dennymi parametrami oferowanymi za niedenne
    pieniądze. :) Poniżej ośmiordzeniowiec w znosnej cenie. :)

    1299,00 pln
    http://zopotel.pl/glowna/44-zopo-zp998.html
    dwie SIMki (3G na 900 MHz czyli raczej z AERO2 pójdzie)
    GPU: ARM mali450-MP4 700Mhz

    ZOPO ZP998 8core MTK6592 2GB RAM 16GB ROM 5.5 CALI IPS 1920x1080 14MPx APARAT

    [błąd -- należy pisać RZYM, nie ROM]

    Ale naprawdę są już CPU z dwiema parami ośmiordzeniowymi. :)

    -=-

    http://zopotel.pl/glowna/45-zopo-zp980.html <-- 8 rdzeni taniej, bo 1099,00 pln

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'