  • 1. Data: 2011-02-17 18:21:24
    Temat: Sportowa-turystyczna kurtka z gore.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witać,
    Tak się jakoś stało że mi się obwód tu i ówdzie zwiększył i paroletnia
    (7?) Modeka Wellington się jakaś ciasna zrobiła. No i wychodzi na to że
    prędzej znajdę fajną kurtkę niż obwód mi wróci do stanu poprzedniego.
    Więc Drogie Precle - polećcie jakąś dobrą kurtkę z gore-texem, podpinką
    ocieplającą, wygodną z dobrą wentylacją. Wyzszy kołnież tez byłby mile
    widziany jak i możliwość wsadzenia na plecy czegoś innego niż karimaty.
    Idealnie byłoby móc wypiąć też membrane (tak jak Modece).
    Ma ktos może Alpinestars Frontier?Na YT wygląda ok, duża wentylacja i
    nie jest jakaś oczojebna.
    Budżet, powiedzmy do 2,5kpln...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2011-02-17 21:58:36
    Temat: Re: Sportowa-turystyczna kurtka z gore.
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-17 19:21, Qlfon pisze:
    > Ma ktos może Alpinestars Frontier?Na YT wygląda ok, duża wentylacja i
    > nie jest jakaś oczojebna.
    > Budżet, powiedzmy do 2,5kpln...

    Z takim budzetem na sama kurtke, to juz mozesz w tansze modele Rukki
    celowac, a to klasa sama dla siebie. Ino kosztuje...

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 3. Data: 2011-02-17 22:39:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-17 22:58, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > Z takim budzetem na sama kurtke, to juz mozesz w tansze modele Rukki
    > celowac, a to klasa sama dla siebie. Ino kosztuje...

    Tomek, wiesz mam spodnie Rukki i faktycznie to jest klasa. Ale może coś
    tańszego tez się znajdzie?: Nie musi być na zimę, ale w lecie ma być
    chłodno, w deszczu sucho, a na jesienne przejażdżki ma być "w sam raz":)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2011-02-17 22:48:45
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-17 23:39, Qlfon pisze:

    > Tomek, wiesz mam spodnie Rukki i faktycznie to jest klasa. Ale może coś
    > tańszego tez się znajdzie?: Nie musi być na zimę, ale w lecie ma być
    > chłodno, w deszczu sucho, a na jesienne przejażdżki ma być "w sam raz":)

    Jasna sprawa, ale podales takie ograniczenie kwotowe, ze Rukka by sie
    chyba tez zalapala :)
    Mysle, ze z Gore w klasie budzetowej, to jest szansa sie zmiescic w 1,2
    kPLN.

    Sam sie bede musial niedlugo rozejrzec, bo mi sie juz ciuchy w szwach
    rozlaza ;)

  • 5. Data: 2011-02-18 08:01:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Wozniakowski" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czesc :)

    > Z takim budzetem na sama kurtke, to juz mozesz w tansze modele Rukki
    > celowac, a to klasa sama dla siebie. Ino kosztuje...

    Niby klasa masa dla siebie, ale jakoś nie czułem, żeby to było warte 3x
    więcej od konkurencji.
    Może mnie uświadomicie, skąd u Rukki takie ceny. Poza efektem woodoo
    oczywiście.

  • 6. Data: 2011-02-18 18:13:54
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-18 09:01, Marcin N pisze:

> [...]
    > więcej od konkurencji.
    > Może mnie uświadomicie, skąd u Rukki takie ceny. Poza efektem woodoo
    O to mi właśnie chodzi:) Ich kurtki dochodzą do 5kpln:) ludzie mają
    tańsze motocykle od kurtki, jeszcze żeby sama się zakładała, ściągała,
    prała i myła motocykl....
    Alternatywa porządnej jakości to...?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2011-02-20 22:09:35
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-18 09:01, Marcin N pisze:

    > Niby klasa masa dla siebie, ale jakoś nie czułem, żeby to było warte 3x
    > więcej od konkurencji.

    Czy warte, to nie mnie oceniac - przy zakupie ciuchow staram sie z kurka
    zmiescic w 1 kpln, wiec nie moja polka, ale...

    > Może mnie uświadomicie, skąd u Rukki takie ceny. Poza efektem woodoo
    > oczywiście.

    ..., ale mialem znajomego, ktory w koncu kupil sobie kurtke Rukki (stac
    go bylo), 5 lat w niej latal bardzo duzo w roznych warunkach i
    stwierdzil, ze chociaz kurtka sie juz zaczela rozlazic, to nigdy nie
    przemokla. Zastanawial sie, czy jest w stanie znalezc cos porownywalnego
    u konkurencji. Gosc nie byl z tych sciemniajacych.
    Tyle w temacie.

    Moim zdaniem, jak kogo stac, to dlaczego nie?

  • 8. Data: 2011-02-21 08:54:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-17 19:21:24 +0100, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > Więc Drogie Precle - polećcie jakąś dobrą kurtkę z gore-texem, podpinką
    > ocieplającą, wygodną z dobrą wentylacją. Wyzszy kołnież tez byłby mile
    > widziany jak i możliwość wsadzenia na plecy czegoś innego niż karimaty.

    Z tanich z Gore - Hein-Gericke. Widzę, że nie robią już moje Cruise (i
    tak mógłby być dla Ciebie zbyt turystyczny), ale mają kilka modeli z
    GTX w dość rozsądnych cenach. Albo Held - od jakiegoś czasu zaczęli
    robić wreszcie i kurtki z Gore - oglądałem któryś wypaśny model i był
    zrobiony naprawdę zmyślnie i solidnie.

    de Fresz

  • 9. Data: 2011-02-23 19:30:43
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    Witam,
    Ja zasadniczo od 2 lat uzywam Held GTX7 i jest fenomenalna... koszt wtedy to
    ok 800zl, wypinana membrana- nie gore ale cos równie dobrego bo ani razu nie
    przepuscila deszczu, a jednoczesnie gdy jezdze tylko z wpieta membrana i w
    sweterku spokojnie mozna smigac do +12C i jest cieplo. Oczywiscie jest takze
    wpinane ocieplenie. Kurtka uzywana sama bez wpietych dodatków idealnie
    sprawdza sie do nawet +30C - ma 4 otwory wentylujace z przodu, po jednym na
    kazdym ramieniu i 2 na plecach, wiec wentylacja jest znakomita. Nie jest
    oczojebna, i nie za dluga, wiec sie dobrze w niej wyglada... Polecam!

    Pozdr!
    tbar

  • 10. Data: 2011-02-23 20:24:03
    Od: " turpin" <t...@N...gazeta.pl>

    Polecam Hajngerike:

    http://www.hein-gericke.co.uk/shop/product_info.php/
    cPath/1_15_7/products_id/5057

    Jeżdżę w tym na okrągło (ale cóż u nas za zima, dobry Boże, choć heretycki).
    Nie ma siły żeby przemokło, przy temperaturach rzedu 0 C można obyć się bez
    swetra. Łaczna pojemność kieszeni zbliżona do rozmiarów bagażnika w maluchu.
    Wysoki odpinany kołnierz zakrywa usta. Oczepiany zadupnik wielkości torby na
    gazmaskę. No i te odblaski -- człek błyszczy się prawie jak śmieciarz.
    Obniżyli dranie cenę, choć kupiłem drożej.

    (nie, nie sprzedaję tych kurtek; trupy krajam dla zarobku)

    turpin

    F800GS