  • 31. Data: 2011-08-31 17:51:58
    Temat: Re: Spojler
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 19:46, Konrad Anikiel pisze:

    > Po mojej stronie chyba też, ja używam google groups, który wywala
    > polskie litery notorycznie. Nie z każdego postu, być może jest po
    > prostu bardzo rygorystyczny, ale rzadko się zdarza żebym widział
    > poprawnie czyjeś posty. Niestety nie mogę używać cztnika nntp.

    Widziałem już takie przypadki, że google gropus prawidłowo
    radziło sobie z postami w ISO-8859-2, ale pod warunkiem,
    że _nie_ miały zadeklarowanego charsetu;-)
    Za nimi nie trafisz:) Popsuli. _Podobno_ nad tym pracują.

    Właśnie przez to śle w UTF-8, widzisz ok?

    pzdr
    bartekltg

  • 32. Data: 2011-08-31 21:42:16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 31 Sie, 18:51, bartekltg <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    > że _nie_ miały zadeklarowanego charsetu;-)
    > Za nimi nie trafisz:) Popsuli. _Podobno_ nad tym pracują.
    >
    > Właśnie przez to śle w UTF-8, widzisz ok?

    Widzę ok, cytuję też ok. Nie popsuli. Nigdy nie mieli dobrze. Nowe
    groups są jeszcze gorsze. To wygląda jakby Google to była duża firma,
    ale nad każdym produktem pracowało pół człowieka. W porównaniu do
    niektórych GNU to jest tragedia. Czy tam sami dyrektorzy siedzą?
    Konrad