  • 81. Data: 2010-09-09 21:05:52
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-07 14:11, AZ pisze:
    > Chlopaki ale o co chodzi? Zakonczenia sezonu motocyklowego sa pod
    > koniec wrzesnia ew. poczatek pazdziernika? Jest sens na 3 tygodnie
    > kupowac cieplejsze ciuchy?

    w zeszlym roku pomykalem do bodaj 13 grudnia (+-2 dni - nie pamietam)

    Alex.

  • 82. Data: 2010-09-10 10:58:06
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 07/09/2010 13:05, falco wrote:

    > 2. Spodnie - j/w z odpinaną podpinką/membraną, super, jeśli w kamuflażu
    > woodland lub czarne, cena ok. 5 paczek.
    > - STR LIZARD

    ja w takowych używam i są OK, no może z wyjątkiem, że jak deszcz mocno
    pada i długo to mam majty trochę mokre :)

    --
    mysiar

  • 83. Data: 2010-09-10 11:24:21
    Temat: Re: Spodnie + r?kawice na ch?odniejsze dni...
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 21:42:21 +0200, Ivam napisał(a):

    > Za to bede chcial, zebys opisal
    > cos wiecej o kasku - jesli pojawia sie jakies luzy, szybka zacznie mocno
    > parowac albo cos zacznie denerwowac. Zaczynam sie zastanawiac nad tym
    > garnkiem, ale dopiero na wiosne.

    N43 Air? Dobrze mi pamięć podpowiada?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 84. Data: 2010-09-10 17:41:51
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...
    > N43 Air? Dobrze mi pamięć podpowiada?

    Dobrze;)

    Jego najwiekszy (dla mnie) mankament to fakt, ze szybka jest albo 0 albo 1 -
    czyli albo calkiem otwarta, albo calkiem zamknieta. Odkad mi pet wpadl do
    kasku, w miescie w gorace dni jezdze tylko z uchylona szybka - nigdy
    calkowicie otwarta.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 85. Data: 2010-09-10 20:46:15
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-10 19:41, Ivam pisze:

    > Jego najwiekszy (dla mnie) mankament to fakt, ze szybka jest albo 0 albo
    > 1 - czyli albo calkiem otwarta, albo calkiem zamknieta.

    Największy i (jak dla mnie) jedyny, bo reszta, to same plusy, ale i na
    to coś próbuję wykombinować...*

    > Odkad mi pet
    > wpadl do kasku, w miescie w gorace dni jezdze tylko z uchylona szybka -
    > nigdy calkowicie otwarta.

    To motocykliści palą papierosy...??? ;)

    * nie mogłem doczekać się do wiosny... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 86. Data: 2010-09-11 15:47:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 19:41:51 +0200, Ivam napisał(a):

> [...]
    > czyli albo calkiem otwarta, albo calkiem zamknieta. Odkad mi pet wpadl do
    > kasku, w miescie w gorace dni jezdze tylko z uchylona szybka - nigdy

    Ja tam zwracam uwagę idiotom traktującym jezdnię jak popielniczkę - nie
    zwróciłeś peta włascicielowi? ;)

    Co do kasku - oprócz głośności i złażącego lakieru z uchwytów do szyby i
    żeberek wentylacji (po dwóch sezonach) ja nie widzę w nim większych wad
    (oczywiście mówimy o kaskach otwratych). Nawet pinlock działa
    ZDECYDOWANIE lepiej niż w XR1000 - wielka szyba a nic nie paruje, piękna
    sprawa.

    Tyle, że teraz zastanowiłbym się brać wersję AIR - ja to dopinane
    zabezpieczenie szczęki zamontowałem sobie dosłownie kilka razy. Ale fakt
    faktem, że ja go (kasku) używam w większości do latania wokół komina -
    po mieście i na krókich dystansach poza nim.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 87. Data: 2010-09-14 07:17:16
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-07 18:32, AZ pisze:

    > A Ty to nie zauważyłbyś ironii nawet jakby wyszla za krzaka i kopnęła
    > Cię w dupę.

    Przyganiał kocioł :P

  • 88. Data: 2010-09-15 10:35:24
    Od: n...@s...com

    On Wed, 08 Sep 2010 14:02:02 +0100, gloon <w...@s...pl> wrote:

    >taaa a linkom stalowom na szyi to sie nawet w autobusie zapinasz ?

    Taki kozak to on nie jest!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 89. Data: 2010-09-15 10:55:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-10 22:46:15 +0200, falco <m...@w...pl> said:

    > To motocykliści palą papierosy...??? ;)

    W Genui widziałem lokalesa na bodaj Hornecie w orzeszku, który na
    światłach wyciągnął szlugi i se zapalił, a później ruszył. Gdyby nie
    kask, szczęka wypadła by mi na podłogę. Jak się okazało zaraz były
    drugie światła, na których też trza było poczekać, widać znał dokładnie
    ich rozkład. Ale wyglądało zajebiście.

    de Fresz

  • 90. Data: 2010-09-15 11:09:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-15 12:55, de Fresz pisze:

> [...]
    > kask, szczęka wypadła by mi na podłogę. Jak się okazało zaraz były
    > drugie światła, na których też trza było poczekać, widać znał dokładnie

    Phi, daleko szukać nie trzeba - Zbyhon w trasie na Shadowce jarał.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj