  • 71. Data: 2010-09-09 18:19:34
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"falco"
    Ale gdy pada pomimo męczarni w warszawskich korkach wybieram poczciwego
    > Garbuska, bo lubię mieć suchą du... ;)

    Mieczak...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 72. Data: 2010-09-09 18:43:47
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 20:19, Tytus pisze:

    > Mieczak...
    e... e... e... a kto tu się okrywa pledzikiem...? ;) Papucie i bujany
    fotel (na skuterze) też masz...? ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 73. Data: 2010-09-09 18:55:29
    Temat: Re: Spodnie + r?kawice na ch?odniejsze dni...
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 20:06, Ivam pisze:

    > Co znaczy, ze na 99% beda dla Ciebie zle, bo bedzie Ci w nich bardzo
    > cieplo.

    Możliwe, ale będę w okolicy sklepu, to sobie pomacam...

    > Przegladajac allegro, to radzilbym Ci w pierwszym rzedzie macac:
    > - WR-V GORE-TEX
    > - MIRAGE DRYSTAR

    O Miragach pisałem, że dziś je mierzyłem i jakoś mnie nie przekonały.
    WR-V wyglądają w dechę, może na bajzlu je namierzę.
    P.S. Dobrze wiedzieć, że wciąż są na Preclu osoby, którym się chce
    doradzać a nie tylko...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 74. Data: 2010-09-09 19:38:29
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "falco"
    e... e... e... a kto tu się okrywa pledzikiem...? ;)

    Pledzik pozwala mi przezwyciezyc starcza pokuse siegniecia po kluczyki do
    auta

    ***Papucie i bujany fotel (na skuterze) też masz...? ;)

    Papucie neoprenowo/jelektryczne na raczki oczywiscie mam, sam skut jest
    bujanym fotelikiem.
    i powaznie zastanawiam sie rowniez :
    http://www.motokoce.pl/index.php?products=product&pr
    od_id=227
    a jazda skutem po miescie wypelnia skutecznie braki adreanaliny spowodowane
    zbyt rzadkimi wizytami na torze

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 75. Data: 2010-09-09 19:42:21
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > O Miragach pisałem, że dziś je mierzyłem i jakoś mnie nie przekonały.

    Pisales o miragach z firmy Adrenaline, a mi nie chcialo sie googlac czy w
    ogole jest cos takiego i poradzilem Ci rzucenie okiem na alpinestars mirage.

    > WR-V wyglądają w dechę, może na bajzlu je namierzę.

    IMO wygladaja paskudnie - jak narciarskie sprzed 10'ciu lat. Ale jest gore i
    jest gwiazda, wiec powinno byc git;)

    > P.S. Dobrze wiedzieć, że wciąż są na Preclu osoby, którym się chce
    > doradzać a nie tylko...

    Szkoda, ze w tym temacie tylko z katalogow. Za to bede chcial, zebys opisal
    cos wiecej o kasku - jesli pojawia sie jakies luzy, szybka zacznie mocno
    parowac albo cos zacznie denerwowac. Zaczynam sie zastanawiac nad tym
    garnkiem, ale dopiero na wiosne.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 76. Data: 2010-09-09 19:54:44
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 21:42, Ivam pisze:

    > Pisales o miragach z firmy Adrenaline, a mi nie chcialo sie googlac czy
    > w ogole jest cos takiego i poradzilem Ci rzucenie okiem na alpinestars
    > mirage.

    Aj! Sorki, wciąż mylę te firmy! :( Oczywiście Alpiny Mirage, ale mi nie
    podeszły.

    > IMO wygladaja paskudnie - jak narciarskie sprzed 10'ciu lat. Ale jest
    > gore i jest gwiazda, wiec powinno byc git;)

    ;)

    > Szkoda, ze w tym temacie tylko z katalogow. Za to bede chcial, zebys
    > opisal cos wiecej o kasku - jesli pojawia sie jakies luzy, szybka
    > zacznie mocno parowac albo cos zacznie denerwowac.

    Nie ma problemu, mogę napisać teraz albo... na wiosnę... ;) Jestem
    bardzo zadowolony!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 77. Data: 2010-09-09 20:03:11
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 21:38, Tytus pisze:

    > Pledzik pozwala mi przezwyciezyc starcza pokuse siegniecia po kluczyki
    > do auta

    Ja tam lubie swoje niektóre starcze przyzwyczajenia, zwłaszcza w temacie
    Garbusków... ;)

    > i powaznie zastanawiam sie rowniez :
    > http://www.motokoce.pl/index.php?products=product&pr
    od_id=227

    Tytus uważaj, bo jak to wszystko w ulewę zrobi Ci zwarcie, to... ;)

    > a jazda skutem po miescie wypelnia skutecznie braki adreanaliny
    > spowodowane zbyt rzadkimi wizytami na torze

    Ze skuterami, to miałem jedynie (krótką, ale za to treściwą) przyjemność
    latać na Osie po leśnych duktach... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 78. Data: 2010-09-09 20:04:16
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie ma problemu, mogę napisać teraz albo... na wiosnę... ;) Jestem bardzo
    > zadowolony!

    Wlasnie chodzi o to, zebys napisal na wiosne. Jak troche pojezdzisz i cos
    moze sie rozsypac, rozregulowac, itp.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 79. Data: 2010-09-09 20:11:09
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 22:04, Ivam pisze:

    > Wlasnie chodzi o to, zebys napisal na wiosne. Jak troche pojezdzisz i
    > cos moze sie rozsypac, rozregulowac, itp.

    Ok! Tylko przypomnij się proszę, bo pamięć z wiekiem szwankuje a gdy
    poczuje wiosenny zew, to znów pomknę na szlak i... przestanę pisać*... ;)

    * ku uciesze tych i owych... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 80. Data: 2010-09-09 20:34:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > i powaznie zastanawiam sie rowniez :
    > http://www.motokoce.pl/index.php?products=product&pr
    od_id=227

    Że sie tak wetnę:
    kup se grzane pokrowce na siedzenia samochodowe, wtyk zapalniczki, owiń sie
    pod kurtką i masz za 20-50 zł. Za tyle na giełdzie można kupić. :-)

    --
    Grzybol