    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Splitter
    Date: Sun, 6 Nov 2011 16:03:28 +0100

    Użytkownik "Bogdan Kot" <b...@U...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:j90i0d$9gc$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak jak wcześniej napisałem te 55dB to według fachmana z kablówki.
    > Tutaj nie widziałem wyświetlacza podczas pomiaru. Natomiast podczas
    > pomiaru przy pierwszym odgałęźniku widziałem na wyświetlaczu wartość
    > powyżej 70dB. Aczkolwiek tak jak mówię jestem laikiem w tym temacie więc
    > nawet nie wiem gdzie
    > patrzeć. Faktem jednak jest ze po wywaleniu tego drugiego splittera tuner
    > zaczał
    > pokazywać siłę sygnału w okolicach 54 - 58 w zależności od kanału.
    > BK

    To teraz powiem Ci jak się zachowywał mój odbiornik (jakaś chińszczyzna o
    nazwie LOGIK).
    Tuner analogowy działał OK., a cyfrowy robił sieczkę. Przeszło mu dopiero po
    wkręceniu dwóch rozgałęziaczy (bo akurat to znalazło się w szufladzie). Co
    świadczy o tym, że zbyt mocny sygnał też czasami powoduje pikselozę.

    PS. Jeśli masz modem to zadbaj o to aby wszystkie rozgałęziacze przed
    modemem były dostosowane do istnienia kanału zwrotnego. Zazwyczaj widać to
    po złączu opisanym "DATA".