    From: duddits <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Spięcie kurtki ze spodniami zamkiem - komplet OZON
    Date: Wed, 06 Apr 2011 21:26:23 +0200

    W dniu 2011-04-06 21:16, daro pisze:
    > Witajcie, tydzień temu zakupiłem Suzuki GSF650, a wczoraj ubranko. Jest
    > to komplet firmy Ozon, kurtka delta a spodnie yark.

    No to w końcu jak to jest? Komplet czy jednak dwie osobne rzeczy tego
    samego producenta?
    Bo na zdjęciach wyraźnie widać, że to od innej parafii jest. Ten suwak
    od spodni (w sensie tę górną odpinaną jego część) wszywasz do kurtki. W
    zasadzie dowolnej. Miałem podobny patent przy gaciach tschula.

    Nie sprawdziłeś tego kupując?

    --
    duddits
    FZ8N.pl