  • Data: 2009-06-02 19:29:03
    Temat: Re: Specjalne siedzisko dla twardziela/ki... ;)
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus pisze:

    > Koles mial GAZ-69 i problem z lujami co pili u niego w aucie. Wykonal
    > cus podobnego ale deseczke naszpikowal wyprostowanymi haczykami (ussr ze
    > stadionu - nie hartowane).A i przypial deseczke do ramki siedziska.
    > Dosc dlugo potem zalowal niewinnego zarciku tlumaczac sie a to w sadzie
    > a to w prokuraturze.

    miałem podobne zdarzenie z pijaczkiem który "zaparkował" w mojej
    Nysce,dostał w dziób,poleciał na Policję,przyjechali, pogadali i
    odpuścili,w końcu to było włamanie:-)
    [OT]mozna u was na stacji"wytrzepać" zawieszenie w puszce?Nie mogę
    zlokalizować stukania,a menda wpada w wibracje:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S