  • Data: 2011-10-14 00:10:07
    Temat: Re: Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "AZ" wrote...

    > Nie podpowiem bo obsluga oponiarska mam na swoim miejscu postojowym -
    > sam ;-)
    >
    > Ale BTW. to Ty zrobiles kiedys xenony na legalu? Moglbys cos jeszcze o
    > tym opowiedziec bo nic sie nie doszukalem.

    Jestes w tej dobrej sytuacji, ze nie potrzebujesz pomocy. Dla mnie pozostaje
    szukanie miejsca gdzie zrobia dobrze i nie wyroluja.

    Xenon kiedys zrobilem do mojej CBR600F3. Byl faktycznie zgodny z przepisami.
    Optyka pochodzila z lampy samochodowej BMW 7 z regulacja wysokosci (reczna),
    byl to oczywiscie Bi-xenon. Spryskiwacz i automatyczna regulacja sa wymagane
    w nowych pojazdach. Calosc zamknieta w oryginalnej lampie. Przetwornica
    Hella hermetyczna, zainstalowana w prawym boczku.
    Jak bys byl ciekaw jakis konkretnych spraw to postaram sie odpowiedziec.

    Teraz mam plan troche bardziej zaawansowany. Pracuje nad soczewkowa lampa
    LED w miejsce przedniego reflektora. Tu bedzie problem z pelna legalnoscia
    takiego rozwiazania, jednak zachowane beda wszystkie parametry jak dla
    xenona. Jasnosc bedzie troche mniejsza. D2S daje okolo 3200lm, LED bedzie
    dawal okolo 3000lm.

    James