eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqn7ge$4dd$1@inews.gazeta.pl> <jqn8ft$eua$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jqn8ft$eua$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 6 Jun 2012 19:04:05 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120606-1, 2012-06-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Message-ID: <4fcf8d84$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.108.251
    X-Trace: 1339002244 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1306 83.25.108.251:60251
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453748
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jqn8ft$eua$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:jqn7ge$4dd$...@i...gazeta.pl...
    >> http://www.autocentrum.pl/wydarzenia/eco-driving-osz
    czednie-nie-znaczy-wolno/
    >> Zasady jazdy w stylu ECO:
    >> 1. Jedź na najwyższym możliwym biegu, na najniższych możliwych obrotach.
    >> 2. Włączaj wyższy bieg najpóźniej po osiągnięciu 2500 obr./min w silniku
    >> benzynowym lub 2000 obr./min w silniku Diesla.
    >> 3. Przyspieszaj - jeśli warunki drogowe na to pozwalają - dynamicznie,
    >> wciskając pedał gazu do 3/4 głębokości.
    >> Te zasady pozostają ze sobą w sprzeczności, jako że użyteczny zakres
    >> obrotów wynosiłby jakieś 1700-2000 obr/min.
    >> Jaki jest sens wciskania pedału gazu do 3/4 na kilka sekund?
    >
    > Taki ze w tym punkcie pracy silnik ma najwieksza sprawnosc.

    Ciekawe......
    Skąd taki wniosek?

    > Oczywiscie dochodzi druga czesc, znacznie bardziej istotniejsza - opory
    > ruchu rosna wraz z predkoscia. A wiec:
    > a) ekologicznie znaczy powoli, 70km/h jest oszczedniejsze niz 90km/h,

    No i tym mówię, to kapeluszowanie, a nie żadna jazda, a już szczególnie
    dynamiczna.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: