  • Data: 2012-06-05 22:21:29
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Czyli to jednak Ty nie masz pojęcia, co oznacza ekonomiczna jazda....

    mam.
    Moje auta paliły zawsze mało w stosunku do sredniej.
    Przykładowo:
    - nowa corsa 1,4Tdci - 4,1l
    - nowy yaris 1,4TD - 4,3l
    - courier stary jak swiat z 800.000 km na liczniku - 6,5l
    - mercedes 204D - 10l ale nim akurat o zwawej jezdzie nie ma co mówic :)

    To ty piszesz, ze ekonomicznie nie jezdzisz.
    Ale rozumiem, ze nie przeszkadza ci to byc specjalistą rowniez w tym
    temacie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".