eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowegoRe: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eterna
    l-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED
    !not-for-mail
    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Date: Sun, 21 Jul 2013 14:58:02 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <ksglgr$snm$2@dont-email.me>
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    <ks8b4h$p13$1@news.task.gda.pl>
    <51e7d145$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks8k03$aj7$1@node2.news.atman.pl>
    <51e8213f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks981u$f0q$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 21 Jul 2013 12:51:39 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="b8cd320433ce03a2a00fbbf8d2c4733e";
    logging-data="29430";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+Zc90+YxFRFdZW1jy08wWo"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <ks981u$f0q$1@node1.news.atman.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 130721-0, 2013-07-21), Outbound message
    Cancel-Lock: sha1:nbQXh4BzdxDaTuAZ0a5Vrj25KpU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498924
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-18 19:18, Sebastian Biały pisze:
    > On 2013-07-18 19:09, t? wrote:
    >>> Automatyczna diagnostyka miała by coś do powiedzenia widząc wzrost
    >>> spalania bez wyraźnego powodu.
    >> Ale automatyczna diagnostyka sobie radzi porównując odczyty
    >> przepływomierza, czas wtrysku i odczyty sond lambda (w silniku
    >> benzynowym).
    >
    > Na podstawie tych odczytów w dieslu nie wiadomo ile lejesz paliwa w
    > cylinder. Jak za mało, to mozna to odczytać jako zbyt małe
    > przyspieszenia wału korbowego przy kolejnych detonacjach. Jak za dużo to
    > pomysłu nie mam, bo chyba optyka na wydechu kontrolująca zadymienie nie
    > ma sensu podczas normalnej ekslopatacji. Ale subtelne straty ciśnienia
    > na listwie może by się dało rejestrować i szacować.

    Zapewne jest zbyt mała bezwładność czujnika :( - lub zbyt rzadkie
    próbkowanie sygnału.


    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: