  • 221. Data: 2013-04-22 20:13:01
    Temat: Re: Spalanie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Odpowiednia w jakim sensie?

    Tym powyżej

  • 223. Data: 2013-04-22 21:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tym powyżej

    Ale ja pisalem o najwyzszym biegu a czworka takowym nie jest przeważnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 222. Data: 2013-04-22 21:00:52
    Temat: Re: Spalanie ... metoda ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > "Zapisuję wskaźnik paliwa", czyli zapisuję to co pokazuje wskazówka
    > wskaźnika poziomu paliwa w baku.

    Czyli co? np. 1/4? To chyba niezbyt dokładne wskazanie...
    W czym to miałoby być lepsze /dokładniejsze od tankowania do pełna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 224. Data: 2013-04-22 21:29:24
    Od: "Jaskot" <f...@g...pl>

    wiadomości news:22042013.0EC7F489@budzik61.poznan.pl...

    > Czyli co? np. 1/4? To chyba niezbyt dokładne wskazanie...
    > W czym to miałoby być lepsze /dokładniejsze od tankowania do pełna?

    Sadzę, że metoda na wskaźnik jest dokładniejsza od tankowania do pełna,
    bo wskazania wskaźnika są powtarzalne.
    Tankowanie do pełna może być dokładniejsze, gdyby tankować używając
    tylko jednego, tego samego dystrybutora, albo tankować na przelew.

  • 225. Data: 2013-04-22 21:31:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale ja pisalem o najwyzszym biegu a czworka takowym nie jest przeważnie.

    No to nie wiem czemu miałby mniej palić na 5-tce niż na 4-ce

  • 226. Data: 2013-04-22 21:38:44
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-04-13 13:07, Iguan_007 pisze:

    > Nie widzisz absurdu? Bedziesz mi tlumaczyl, ze "moje" miasto
    > rozni sie od Warszawy, nie widzac ze Warszawa to nie jedyne
    > miasto?

    Wychodzi na to, że definicja miasta brzmi następująco:
    miasto - planowo zabudowany teren, w którym poruszając się samochodem z
    silnikiem 2.0 uzyskuje się średnie spalanie nie mniejsze niż 10l/100km. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 227. Data: 2013-04-22 21:53:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2013 21:29:24 +0200 osobnik zwany Jaskot
    napisał:

> [...]
    > bo wskazania wskaźnika są powtarzalne. Tankowanie do pełna może być
    > dokładniejsze, gdyby tankować używając tylko jednego, tego samego

    odczt wpomiaru ze wskazówki jest obarczony ogromnym błędem odczytu i
    pomiarowym.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 228. Data: 2013-04-22 22:06:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jaskot" <f...@g...pl>

    > Sadzę, że metoda na wskaźnik jest dokładniejsza od tankowania do pełna,
    > bo wskazania wskaźnika są powtarzalne.

    Znaczy jaka jest dokładność tego pomiaru ?

    > Tankowanie do pełna może być dokładniejsze, gdyby tankować używając
    > tylko jednego, tego samego dystrybutora,

    Przecież dystrybutor ma znaną i generalnie dużą dokładność.

    > albo tankować na przelew.

    Się przelewa w dystrybutorze

  • 229. Data: 2013-04-22 22:27:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-22 21:29:24 +0200, "Jaskot" <f...@g...pl> said:

    > Tankowanie do pełna może być dokładniejsze, gdyby tankować używając
    > tylko jednego, tego samego dystrybutora, albo tankować na przelew.

    A jaki w tym problem?

    --
    Bydlę

  • 230. Data: 2013-04-22 22:43:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > silnikiem 2.0 uzyskuje się średnie spalanie nie mniejsze niż 10l/100km. ;)

    Coś w tym jest. ;-)
    Oczywiście mowa o samochodzie z silnikiem benzynowym i jeździe po mieście, a
    nie wokół niego.