  • 11. Data: 2013-01-14 02:55:10
    Temat: Re: Spalanie Toya Avensis 2.0 D4D
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@1...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Hej. Ma ktoś z Was taką Toyę albo zna kogoś kto ma i może powiedzieć
    > ile mu ona obecnie pali na krótkich trasach do 20 KM? Czy wynik 8.3L
    > jest normalny? Bo w jakiś internetowych spisach to ludzie wypisują, że
    > im pali w mieście po 6-7L, ale nie piszą na jakich odcinkach.

    a styl jazdy?
    Bo pewnie może spalać od 6 do 12...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 12. Data: 2013-01-14 08:10:04
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Stoi stale w "ogrzewanym" garażu, ale ogrzewanie oznacza nie 21 stopni, ale aktualnie
    jest tam 4-5 stopni.

    No nic, poczekam do tankowania i się okaże jak jest naprawdę.

    A auto jest z DPF tylko dlatego, że takie było w dobrej cenie z pewnej ręki, a filtr
    na szczęście można wyciąć, czekam tylko aż się skończy, zostało mu jeszcze 40%.

  • 13. Data: 2013-01-14 23:38:55
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    No to i tak w zimnie. IMHO ma prawo tyle palić zależnie od tego gdzie i jak
    jeździsz.

    --

    morghul

    ps.com...

  • 14. Data: 2013-01-15 21:33:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-01-2013 o 00:28:54 Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Jedno jest zastanawiające, po jakiego diabła kupować sobie diesla do
    > miasta... w dodatku z FAPem... No nie pojmę tego.

    Bo pali 2-3 litry mniej w mieście od takiego samego silnika na Pb.
    FAP w nowych dieslach rodzi sobie doskonale nawet jak auto nigdy nie
    wyjedzie poza centrum Wa-wy. D4D z 2007 to nie jest nowy diesel :-)

    TG

  • 15. Data: 2013-01-15 21:36:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 13-01-2013 o 23:05:31 Konfabulator <k...@1...pl> napisał(a):

> [...]
    > normalny? Bo w jakiś internetowych spisach to ludzie wypisują, że im
    > pali w mieście po 6-7L, ale nie piszą na jakich odcinkach.

    Jakie miasto? jak średnia prędkość z kompa? - jeśli duże z korkami
    Waw,Wroc,Poz - to wynik przyzwoity, powiedziałbym nawet, że zaniżony :-)

    TG