eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie Mondeo.Re: Spalanie Mondeo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Artur Frydel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie Mondeo.
    Date: Mon, 16 Aug 2010 07:05:45 +0200
    Organization: bzyk&niunia Co.
    Lines: 43
    Message-ID: <h...@b...dyndns.org>
    References: <1...@b...dyndns.org>
    <4c651c01$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    <bs2j24sgy5oc$.dlg@bzyk.dyndns.org>
    <4c67e77f$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: a...@g...com
    NNTP-Posting-Host: 94.254.146.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281935150 23959 94.254.146.33 (16 Aug 2010 05:05:50 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Aug 2010 05:05:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303948
    [ ukryj nagłówki ]

    Day 15 Aug 2010 13:11:27 GMT, to wrote:

    > begin Artur Frydel
    >
    >> Na rakiecie mi nie zalezy. To ma byc rodzinne auto do spokojnej jazdy.
    >> Troche mnie przeraza to spalanie :) Po cichu liczylem na ~10l w miescie.
    >> No ale life is brutal... Wacham sie pomiedzy beznyna a dieslem. Plusem
    >> diesla jest jego spalanie (jest ponoc oszczedniejszy), ale z drugiej
    >> strony tyle sie slyszy o problematycznych TDCi i tym ze TDDi jest jednak
    >> troche za slaby, no i glosny. Wszedzie gdzie czytam o Mondeo Mk3 panuja
    >> opinie zeby brac 2l benzyne bo one najmniej problematyczne sa.
    >
    > Jeżeli mowa o spokojnej jeździe to wątpię, żeby TDDi 115 wydawał się
    > bardziej mułowaty niż benzyna 2.0. Najlepiej przejedź się i sprawdź jakie
    > są Twoje odczucia. Oczywiście benzyna 2.0 wygra na torze bo ma więcej
    > mocy, ale jeśli jeździsz np. z rodziną w okolicach 1500-3000 rpm to
    > subiektywne wrażenie może być zgoła odmienne. Po za tym TDDi można
    > wzmocnić poprzez chiptuning. Jeśli chodzi o TDCi to problemy były głównie
    > w przedliftowych, generalnie jeśli chciałbyś coś takiego kupić to
    > obowiązkowo sprawdź stan wtryskiwaczy (próba przelewowa) i koła
    > dwumasowego. Co do 2.0 to prawda że jest to bardzo przyzwoity i trwały
    > silnik, jedyny chyba popularny problem w tym silniku to nietrwały system
    > klapek-przepustniczek w kolektorze dolotowym. Wielu użytkowników żałuje
    > na nowy kolektor czy zestaw naprawczy i wywala je po prostu, warto
    > sprawdzić, czy w kupowanym aucie ktoś takiego druciarstwa już nie
    > dokonał. To co sobie na pewno odpuść to TDDI 90 (za słaby), 1.8 110 (za
    > słaby), 1.8 SCi 130 (egzotyczny silnik z bezpośrednim wtryskiem) no i
    > moim zdaniem także 1.8 125 który w mojej opinii jest za słaby, ale wiele
    > osób jeździ i nie narzeka. Jeśli szukasz czegoś do spokojnej, w miarę
    > taniej eksploatacji to rozważałbym chyba głównie benzynowe 2.0 lub TDDI
    > 115, aczkolwiek moim zdaniem jedyny adekwatny silnik do tego auta to 3.0
    > V6, ew. 2.2 TDCI.

    Dziekuje za cenne i rzeczowe uwagi. Teraz sie z tym przespie, i przemysle
    raz jeszcze sprawe TDDi. Bo ja generalnie to jestem zwolennikiem diesli, ale
    te nowoczesne motory to juz nie to. Naprawy strasznie drogie, no i nie ma
    juz tak ze przejedzie sie 500kk bez powaznego remontu (co w starych
    mercedesach bylo norma).


    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    The best car safety device? A rear-view mirror with a cop in it.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.08.10 14:05 to

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: