  • 31. Data: 2009-08-19 09:38:39
    Temat: Re: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Norbi pisze:

    > Wali sie w zakrecie jesli zle w niego wejdziesz
    > Dalem przeleciec 2 kolka na Harmancu kuplowi jezdzacemu Gixerem
    > i chcial wejsc tak samo w winkiel jak swoim na lekkim tylko gazie
    > i malo nie polozyl sprzeta - okazuje sie ze jesli go nie przytrzymasz
    > gazem to ma tendencje do pokladania sie :)

    Winkiel w Harmańcu? Na lekkim gazie? Mientki siurek :P.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 32. Data: 2009-08-19 09:47:25
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Zefir pisze:

    > Winkiel w Harmańcu? Na lekkim gazie? Mientki siurek :P.

    E-tam - dobrze daje rade :) tylko na wejsciu chcial wejsc
    jak gixerem na lekkim gazie - pozniej w palnik a tego X nie lubi...

    Lepiej wejsc mocniej i srednio/mocno* gazem operowac :)
    *zalezy od obrotow.

    Bedziesz mial wolny weekend kiedys sie umowimy na polatanie po Harmancu

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 33. Data: 2009-08-19 09:47:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Norbi" napisał w wiadomości

    > dla mnie to sie chore robi - widac ze im nie chodzi o bezpieczenstwo
    > tylko o kasiore - za niedlugo stwierdza ze mamy za niskie mandaty
    > bo za granica w przeliczeniu na nasze wychodzi drozej...

    A co powiesz na całą sieć fotoradarów robiących fotkę od tyłu i
    ustalających Twoją średnią prędkość na jednej z popularniejszych dróg
    motocyklowych w kraju?
    System "Stealth", który robi fotki Twojej rejestracji, i śledzi Cię
    przez system pętli indukcyjnych i kolejnych radarów na danej trasie.
    Dostajesz mandat za to, że w którymkolwiek miejscu przekroczyłeś
    prędkość - to już nie takie hop-siup, na które pomoże zwolnienie na
    chwilę przy oznakowanym i widocznym z 500m radarze.

    W UK tak mają przesrane:
    http://microsites.lincolnshire.gov.uk/lrsp/section.a
    sp?docId=60357

    Ojczyzna Orwella, co?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 34. Data: 2009-08-21 07:48:16
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Baczek pisze:

    > U mnie w okolicy chyba juz wszystko co potrafi pstrykac wali zdjecia w kufer
    > :(

    To jeszcze napisz skad jestes:)

    --
    Qlfon, Kraków