  • 1. Data: 2009-08-17 14:09:28
    Temat: Spalanie Blackbirda na trasie i z jaka predkoscia mozna wygodnie jechac 6 godzin?
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Czesc,

    Widzialem, ze kilka osob tutaj ma w sygnaturkach iksiksa, wiec kieruje
    ku nich zapytanie o srednie spalanie i wygodna predkosc przelotowa na
    trasie na tym moto. Czy 160 to juz za duzo, czy nie? Na Hornetce z
    polowiewka jest wygodnie, ale jednak powietrze idzie prosto w leb,
    czyli za niska szybka.

    Aha, to moze jeszcze pojemnosc baku, zebym sobie wyliczyl zasieg.

    Chodzi mi o dokonanie wyboru czy jesli turystyk to Blackbird czy
    beemwu! ale jeszcze nie w tym roku.

    DZIEKI!

  • 2. Data: 2009-08-17 16:17:35
    Od: beata <b...@g...com>

    On Aug 17, 3:09 pm, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
    > Czesc,

    Spalanie na trasie przy predkosciach ponizej czystu :) okolo 7 - 7.5
    litrow.
    160 to zadne wyzwanie ani dla sprzetu ani dla kierownika
    w bak wlejesz 23 litry.
    dobra ochrona przed wiatrem szczegolnie jak masz jakas szybke
    aftermarket. ja mam mra ze spojlerem i do 120km\h spokojnei jezdze z
    uchylona szybka w kasku.
    jak spotykykalem wytrawnych turystow motocyklowych to bardzo chwalili
    xx bo jest bardzo uniwersalny
    moj sluzy mi do wycieczek i do miasta (spalanie ok 10l) i w obu
    zastosowaniach jest super.
    pozdro

  • 3. Data: 2009-08-17 16:26:50
    Od: anmano <...@p...invalid>

    W swoim poœcie napisałaœ(eœ):

> [...]
    > czyli za niska szybka.
    >
    > Aha, to moze jeszcze pojemnosc baku, zebym sobie wyliczyl zasieg.

    XX na szybkiego szosowego turystyka jak najbardziej sie nadaje.
    Pojemnosc baku 21 l.
    Spalanie od 6.5 litra w gore :) (wersja 160KM gaznik '97)
    Dobra predkosc przelotowa od 130 do 170 (przynajmniej dla mnie).
    Jezdzilem z oryginalna szybka i dla mnie byla OK (wzrost 178) Nie zalozyl
    bym wyzszej akcesoryjnej.

    pozdrawiam

    --
    Andrzej juz bez XX :(

    faq : http://www.riders.pl/wacko/MotocykloweFAQ?v=qvj
    arch: http://news.riders.pl/list.php?f=1

  • 4. Data: 2009-08-17 18:30:53
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    beata pisze:

    > Spalanie na trasie przy predkosciach ponizej czystu :) okolo 7 - 7.5
    > litrow.

    Moj jest zepsuty i ja jezdzic nie umiem... :)
    ale przy spokojnej jezdzie - 120-140 mi pali ok 5,5

    130-140 czasem 180-200 na autostradzie ok 5,7
    Max cos ponad 6 ale to przy lojeniu tylko 1,2,3 na Harmancu

    Ale ja jezdzic nie umiem :)

    > 160 to zadne wyzwanie ani dla sprzetu ani dla kierownika
    > w bak wlejesz 23 litry.

    22 czy 23 ? - jak to w koncu jest ?

    > dobra ochrona przed wiatrem szczegolnie jak masz jakas szybke
    > aftermarket. ja mam mra ze spojlerem i do 120km\h spokojnei jezdze z
    > uchylona szybka w kasku.

    Dasz sie karnac ? - ciekaw jestem wlasnie MRA z windshieldem :)
    Ja mam zwykla z garbem i tak do 200 to nie ma co sie za nia
    za bardzo pochylac - ostatnio mi doladowali bagstera tak
    ze nie moglem sie pochylic i 190 spokojnie...

    > jak spotykykalem wytrawnych turystow motocyklowych to bardzo chwalili
    > xx bo jest bardzo uniwersalny

    Teraz turysty to BM-kami jezdza.. :)

    > moj sluzy mi do wycieczek i do miasta (spalanie ok 10l) i w obu
    > zastosowaniach jest super.

    ua - 10 l w miescie ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2009-08-17 19:13:12
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > trasie na tym moto. Czy 160 to juz za duzo, czy nie? Na Hornetce z
    > polowiewka jest wygodnie, ale jednak powietrze idzie prosto w leb,

    Mi tak 120-140 z pasażerką idzie 6,2-6,5l. Samemu 140-180 idzie trochę
    ponad 7. Wiem, że ludziom palą mniej, ale mi moje wszystkie benzynowe
    pojazdy palą koło 6, więc na pewno jest okej.

    > Aha, to moze jeszcze pojemnosc baku, zebym sobie wyliczyl zasieg.

    23 litry, jest spoko :-).

    > Chodzi mi o dokonanie wyboru czy jesli turystyk to Blackbird czy
    > beemwu! ale jeszcze nie w tym roku.

    Co kto lubi. Szybka oryginalna nie jest za dobra. Wali po ramionach.
    Powyżej 200km/h trzeba się skitrać za owiewką. Pasażerka powyżej 130km/h
    narzeka na wiatr. Zamówiłem szybkę MRA z deflektorem regulowanym,
    odezwij się za jakieś 2 tygodnie to opowiem różnicę.

    Jak dla mnie turystyk bomba, ale co kto lubi. Pozycja jest trochę
    pochylona, nie siedzisz jak na kiblu, ale mi się podoba. Motocykl jest
    ciężki i ma tendencję do walenia się w zakręty. Kwestia przyzwyczajenia.

    --
    Soulsick

  • 6. Data: 2009-08-17 19:21:03
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Norbi wrote:

> [...]
    > za bardzo pochylac - ostatnio mi doladowali bagstera tak
    > ze nie moglem sie pochylic i 190 spokojnie...

    Norbi, a ocen ochrone przed wiatrem w stosunku do fjr? Niby latalem,
    ale... No jak czytam teraz, ze z uchylona szyba do 120, na fjr to
    latalem z uchylona do 200... Na 14 zamykam przy jakims 150, ale w 14 nie
    uznaje oslony przed wiatrem za wystarczajaca.
    K.14.

  • 7. Data: 2009-08-17 20:58:32
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Jak dla mnie turystyk bomba, ale co kto lubi. Pozycja jest trochę
    > pochylona, nie siedzisz jak na kiblu, ale mi się podoba. Motocykl jest
    > ciężki i ma tendencję do walenia się w zakręty. Kwestia przyzwyczajenia.

    za każdym razem jak ktoś motocykl pokroju xx-a nazywa turystykiem, to
    mnie skręca. To, że da się na nim zrobić 1000 km dziennie nie robi z
    niego turystyka, co najwyżej motocykl uniwersalny, choć i to nie jest do
    końca prawdą. Każdego jeźdźca xx-a, zzr-a, gsx-a itp. posadziłbym na
    moto typu Honda ST 1300, BMW GT, LT, żeby zrozumieli czego można
    oczekiwać i wymagać od turystyka. Mam wrażenie, że nazywnie xx-a i jemu
    podobnych turystykami to przykrywka dla żon: "kochanie, ale ja kupiłem
    go do turystyki!"

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 8. Data: 2009-08-17 21:22:13
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 17 Aug, 21:58, Vir <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Vir
    > Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

    zawsze myslalem, ze xx to taki 'sportowy turystyk', czyli ani
    turystyk, ani sportowy :)

    Dobra - usredniajac - 8 litrow na trasie przy 160 kmh.

    A celowac rocznikowo to bede w 2003/04 bo wtedy bylo to najfajniejsze
    malowanie - matowa czern z akcentem szarego na dole - o ile dobrze
    pamietam.

    DZIENKI!

  • 9. Data: 2009-08-18 06:52:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Sie, 16:09, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
    > Chodzi mi o dokonanie wyboru czy jesli turystyk to Blackbird czy
    > beemwu! ale jeszcze nie w tym roku.

    Jak masz zamiar wozić pasażera turystycznie
    to weź pod uwagę że sztuka większa niż 170cm
    będzie się męczyć (kolana).
    Ja z tego powodu musiałem opchnąć mojego
    iksiora :/
    Najlepiej się przysiąść, a jeszcze lepiej
    przejechać się ze 200 km, wtedy pojawiają się
    pierwsze symptomy drewnianych nóg ;)

    A co do spalania to zależy czy gaźnik czy
    wytrysk, moje paliło tyle ile Norbiego.

    Szybka tylko akcesoryjna, seryjna męczy
    i wkurwia ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 10. Data: 2009-08-18 08:28:06
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Vir wrote:

> [...]
    > końca prawdą. Każdego jeźdźca xx-a, zzr-a, gsx-a itp. posadziłbym na
    > moto typu Honda ST 1300, BMW GT, LT, żeby zrozumieli czego można

    Niemoznosci jazdy w korku, duzo za duzej wagi i wezykowania?
    K.14.