  • 211. Data: 2013-04-22 16:16:34
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-21 23:48:08 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Albowiem cytowanie ma za zadania pokazanie z jakim zdaniem czy teza sie
    > dyskutuje, do czego sie odnosisz.

    Ale wiecie, że dmiecie w tę samą trąbę?

    --
    Bydlę

  • 212. Data: 2013-04-22 17:03:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Koncze dyskusje bo mam wrażenie, ze próbujesz robić ze mnie idiote.

    Jeśli twierdzisz, że nadal nie zrozumiałeś, to zapewniam Cię, że nie ja coś
    próbuję.

  • 213. Data: 2013-04-22 17:04:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2013 17:04:49 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości grup
    .pl...

    > Czepiasz się, 220 nie stanowi specjalnego ograniczenia, dla mnie NIE
    > JEST ograniczeniem, nawet na autostradach. ;-)

    a potem restartujesz grę?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 214. Data: 2013-04-22 17:04:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    ograniczeniem, nawet na autostradach. ;-)

    > Wręcz przeciwnie - gazu należy używać intensywnie do rozpędzenia samochodu

    Powiedz dzieciom w przedszkolu, to może uwierzą.
    Choć pewnie o innej skali używania gazu myślisz po prostu.

  • 215. Data: 2013-04-22 17:29:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale wiecie, że dmiecie w tę samą trąbę?

    Wydaje ci się.
    Zdanie, ze cytujesz TYLKO to z czym dyskutujesz jest oczywiście prawdziwe.
    Ale zwroć uwagę, jak Cavallino stosuje to w praktyce.

    Np. w przypadku Twojej wypowiedzi mogłoby to wyglądać tak:

    > Ale wiecie?

    Nie wiecie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 216. Data: 2013-04-22 17:36:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Ale zwroć uwagę, jak Cavallino stosuje to w praktyce.
    >
    > Np. w przypadku Twojej wypowiedzi mogłoby to wyglądać tak:

    Bzdura, po wiecie nie było znaku zapytania.

    > Nie wiecie.

    Jeśli z resztą wypowiedzi nie dyskutuję, to po co miałbym ją cytować?
    Nie wolno wręcz tego robić, to byłoby śmiecenie, nie cytowanie.
    Zwłaszcza przy postach jak Twoje, gdzie treści tyle co nic, za to lania wody
    nie na temat multum.

  • 217. Data: 2013-04-22 17:50:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-22 17:29:24 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Wydaje ci się.

    Czekałem na to.
    Przecież ZACYTOWAŁEM.
    ;-)

    > Zdanie, ze cytujesz TYLKO to z czym dyskutujesz jest oczywiście prawdziwe.
    > Ale zwroć uwagę, jak Cavallino stosuje to w praktyce.

    A tu będą problemy, bo przyzwyczaiłem się nie czytać.

    > Np. w przypadku Twojej wypowiedzi mogłoby to wyglądać tak:
    > Nie wiecie.

    Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.
    Ale zdanie wyrwane z kontekstu to coś innego niż cytat tezy, do której
    się odnosimy.
    :)

    --
    Bydlę

  • 219. Data: 2013-04-22 18:16:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jeśli twierdzisz, że nadal nie zrozumiałeś, to zapewniam Cię, że nie
    > ja coś próbuję.

    cbdu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 218. Data: 2013-04-22 18:16:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.
    > Ale zdanie wyrwane z kontekstu to coś innego niż cytat tezy, do której

    Bingo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 220. Data: 2013-04-22 19:35:05
    Temat: Re: Spalanie ... metoda ?
    Od: "Jaskot" <f...@g...pl>

    wiadomości news:22042013.39E4168B@budzik61.poznan.pl...

    > Piszac wskaznik masz na myśli rezerwe?

    "Zapisuję wskaźnik paliwa", czyli zapisuję to co pokazuje wskazówka
    wskaźnika poziomu paliwa w baku.