-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
co.com!usenet.blueworldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwin
ds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<517183c2$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<5174e67a$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<5175518c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<51764999$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<5176a231$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<nkhsdapgz1bp.yvzjewljow1d$.dlg@40tude.net>
<2...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <2...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Spalanie
Date: Wed, 24 Apr 2013 16:12:18 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130424-0, 2013-04-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 39
Message-ID: <5177e83b$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.7.205
X-Trace: 1366812731 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 83.25.7.205:59319
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3255
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490203
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>> Na pewno mozna, ale co - wziac cegle i podlozyc pod pedal gazu, aby
>>>> sie nie dalo wcisnac do oporu ?
>>> A tego to nie wiem, co musisz zmienić.
>>> IMO szybkośc przyspieszania trzeba wyczuć. Podreczniki eco mowią o
>>> 70% mocy samochodu.
>>
>> Myslalem o znacznie wiekszym ograniczeniu, 70% mocy nadal duzo zlopie
>>:-P
>>
> duzo ale krótko
> osiagasz zakładana predkosc i potem jedziesz ze wzglednie stałą
> predkoscia.
Nie da się, bo co chwilę przeszkadza jakiś kapelusznik, który założył sobie
niższą.
>
>>>> No i o tym mowa, bez zmiany stylu jazdy chyba spadku nie bedzie, a
>>>> zmieniac ... nie chce :-P
>>> Taki madry, siwy człowiek powiedział kiedys, że tylko glupcy robiąc
>>> to samo oczekują innych rezultatów.
>>> No offence ;-)
>>
>> Tym niemniej cos mi sie widzi ze dochodzimy do meritum - oszczednie,
>> czyli kapeluszniczo :-)
>
> Rozumiem, ze ten usmieszek to ironia?
A dlaczego tak sądzisz?
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.13 16:13 Cavallino
- 24.04.13 16:14 Cavallino
- 24.04.13 19:00 Budzik
- 24.04.13 19:30 masti
- 24.04.13 21:39 Cavallino
- 24.04.13 22:30 Jaskot
- 24.04.13 22:43 Budzik
- 24.04.13 22:46 DoQ
- 24.04.13 22:48 Cavallino
- 24.04.13 22:49 Budzik
- 24.04.13 22:49 Budzik
- 25.04.13 01:00 Budzik
- 25.04.13 22:36 Jan Koval
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=