-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie
Date: Wed, 24 Apr 2013 08:47:39 +0200
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 17
Message-ID: <1vphf5hqtu5ko$.t4souyni6nk3$.dlg@40tude.net>
References: <0...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<517183c2$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<5174e67a$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<5175518c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<51764999$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<5176a231$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<nkhsdapgz1bp.yvzjewljow1d$.dlg@40tude.net>
<2...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1366786014 30812 82.143.187.50 (24 Apr 2013 06:46:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Apr 2013 06:46:54 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490183
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 23 Apr 2013 22:47:15 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
odcinku co następuje:
>>>> Na pewno mozna, ale co - wziac cegle i podlozyc pod pedal gazu, aby
>>>> sie nie dalo wcisnac do oporu ?
>>> A tego to nie wiem, co musisz zmienić.
>>> IMO szybkośc przyspieszania trzeba wyczuć. Podreczniki eco mowią o
>>> 70% mocy samochodu.
>> Myslalem o znacznie wiekszym ograniczeniu, 70% mocy nadal duzo zlopie
>>:-P
> duzo ale krótko
> osiagasz zakładana predkosc i potem jedziesz ze wzglednie stałą predkoscia.
Obawiam sie ze zakladana prze zemnie predkosc nie przystaje do zasad
ekodrivingu i dlatego nic nie wychodzi :-)
A pomoc na to moze ograniczenie mocy do 20-30% :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.13 08:48 Mirek Ptak
- 24.04.13 08:51 Mirek Ptak
- 24.04.13 12:00 Budzik
- 24.04.13 12:07 J.F
- 24.04.13 12:49 Bydlę
- 24.04.13 16:12 Cavallino
- 24.04.13 16:13 Cavallino
- 24.04.13 16:14 Cavallino
- 24.04.13 19:00 Budzik
- 24.04.13 19:30 masti
- 24.04.13 21:39 Cavallino
- 24.04.13 22:30 Jaskot
- 24.04.13 22:43 Budzik
- 24.04.13 22:46 DoQ
- 24.04.13 22:48 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=