    Date: Sun, 09 May 2010 22:53:32 +0100
    From: Szadzik <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Sortowanie kontaktów w Androidzie 2.1 (Milestone)

    chesteroni pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam sobie listę ludków (kontakty telefoniczne). W polu imię mam wpisane
    > imiona, w polu nazwisko ich nazwiska.
    > Wszystko jest OK z tymi kontaktami gdyby nie jeden drobny mankament -
    > wyświetlanie.
    > Wiem, że poprzez 'szukaj' mogę sobie ludzi wyszukać, ale chciałbym, aby
    > lista ludzi była posortowana wg nazwiska.
    >
    > Kowalski Jan
    > Nowak Jan
    > Obrzydliwy Zenon
    > Żyto Maria
    >
    > A nie tak, jak jest obecnie:
> [...]

    Słuchawka i jej cena nie ma tu żadnego znaczenia. Nie ma tej możliwości
    w samym Androidzie bez względu na to na jakim urządzeniu jest zainstalowany.

    Zainstaluj Dialer One i po kłopocie. W opcjach masz możliwość sortowania
    po nazwiskach.

    P.S. Widziałem Waldka post i wiem, że pewnie tego nie przewidział, ale
    rzeczywiście Dialer One ten problem rozwiązuje.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.