    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Sonda2 - może być :)
    Date: Wed, 16 Mar 2016 13:42:44 +0100

    Bo(o)t manager pisze:

> [...]
    [...]
    > mpc add http://3.dktr.pl:8000/trojka3.ogg
    [...]

    Aha, jeszcze jedno. Sprawdziłem ten stream z Amarokiem -- dzała.
    To znaczy nie wiem czy gra, bo teraz siedzę przy komputerze bez
    głośników, ale widać, że się rusza. Z tym że ten stream, to jakaś
    lewizna. Nie wiem skąd on pochodzi, ale nie jest oficjalnym źródłem
    Polskiego Radia. Skoro jednak ktoś to zrobił, znaczy że się da.
    Tym gorzej to świadczy o publicznoradiowych macherach.

    --
    Jarek