    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Sonda2 - może być :)
    Date: Wed, 16 Mar 2016 13:33:21 +0100

    Bo(o)t manager pisze:

    > Z trójką radiową nie ma problemu, z innymi też chyba nie. A i to wszystko
    > pod linuksem z użyciem mpc.

    Ale ja nie twierdzę, że nie da się niczym. Da się, może nawet większością
    softu. Pod warunkiem, że wygugla się adres strumienia przez kogoś
    wyhackowany. Wyguglać łatwo, wyhackować też, ale on powinien być jawnie
    podany w widocznym miejscu, w jakimś FAQ chociażby. Ponadto dzielę się
    obserwacją, że na przykład z Amarokiem to nie działa. I jest to *jedyne*
    radio na jakie się natknąłem, które ma ten problem. Ktoś powie, że to
    problem Amaroka. Może, ale jednak moja wersja wydaje mi się bardziej
    prawdopodobna. Tak to bywa, gdy się używa zabugowanych wynalazków,
    zamiast dobrze przetestowanych systemów.

    --
    Jarek