    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Date: Fri, 11 Mar 2016 20:14:33 +0100

    On 2016-03-11 15:07, Marek wrote:
    > Do polemiki potrzeba choć dwóch cwaniaków mających szerokie pojęcie o
    > wszystkim lub chociaż powinno im się wydawać, że mają.

    Sonda tak nie działała. Kamiński pracował wczesniej w redakcji historii
    o ile pamiętam. Rozmowy były dość dziwne bo to nie eksperci rozmawiali,
    ale sceptyk/tumanista/konserwatysta (Kamiński) i umiarkowany
    entuzjasta/fizyk (Kurek). Nie pouczali widowni tylko powoli marudzili o
    i dziwo nie było to ani troche irytujace.

    > Jakbym ja miał robić sondę 2 to wziąłbym jakiś dwóch wymagadanych
    > cwaniaków

    O nie. Lepiej żeby dokoptowali Niedzickiego który robil całkiem zgrabne
    programy i wyszło by moze coś w kształcie cienia Sondy z dwoma prowadzącymi.

    PS. Istnieja znakomite programy dla dzieciaków jak na przyklad "Ekspres
    naukowców", ale czegoś podobnego do Sondy już nie zobaczymy, forma się
    chyba wypaliła.