  • 1. Data: 2014-12-02 16:21:26
    Temat: Solorz ma wiarę w Aero2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Solorz ma wiarę w Aero2

    Proponuje opłaty za zdjęcie obuwia.
    [czy kapcie to już obuwie?]

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/aero2-startuje-z-
    platnymi-pakietami-w-bdi,2,3,32149.html
    http://pclab.pl/news60797.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-12-02 16:31:46
    Temat: Re: Solorz ma wiarę w Aero2
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:m5kldq$nj0$2@node1.news.atman.pl...
    > Solorz ma wiarę w Aero2
    >
    > Proponuje opłaty za zdjęcie obuwia.
    > [czy kapcie to już obuwie?]
    >

    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/aero2-startuje-z-
    platnymi-pakietami-w-bdi,2,3,32149.html
    > http://pclab.pl/news60797.html

    Bo oni zmusili go do dawania tego z darmo, a on obchodzi ustawę, by jednak
    wziąć pieniadze. Obecnie nie bierze za dostarczanie Internetu, tylko za
    nieprzeszkadznie w korzystaniu z netu. Przy milczeniu instytucji powołanych
    do nadzoru nad tym, które powinny zareagować już na to wpisywanie kodów,
    które jest po prostu złośliwym niepokojeniem użytkowników.

  • 3. Data: 2014-12-02 16:42:21
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Solorz ma wiarę w Aero2

> [...]

    Gdyby było bez limitów to pewnie bym do telefonu bym coś takiego
    zaktywował.

  • 4. Data: 2014-12-02 17:05:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 547dddd3$0$2161$6...@n...neostrada.pl

    platnymi-pakietami-w-bdi,2,3,32149.html

    > Gdyby było bez limitów to pewnie bym do telefonu bym coś takiego zaktywował.

    Jest tu także nolimit -- nie ma limtu na Twoje płacenie.
    Możesz płacić tyle, ile Twoja dusza zapragnie a Twój portfel uciągnie.

    -=-

    Zimno mi... ;)

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    41202/BIALYSTOK/141209942

    Wiem, że jest zima, że [papierosów] nie palę, ale jednak piszę, że mi zimno...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-12-02 18:30:49
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > instytucji powołanych do nadzoru nad tym, które powinny zareagować już
    > na to wpisywanie kodów, które jest po prostu złośliwym niepokojeniem

    e tam, przecież UKE orzekło, ze captcha jest ok. Ba! wrecz napisali, ze
    Aero bez captchy mogło łamać prawo bo sesje de facto mogly byc wznawiane
    automatycznie co miałoby łamać zasady koncensyjne.
    Prawda jest taka, ze Solorz po przejęciu Plusa odziedziczył całą rzeszę
    politycznych spadochroniarzy . Mając takich "zakładników" Solorz nie
    musi sie obawiać państwowych urzędów, a na pewno nie w sparawie tak
    błahej jak aero.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2014-12-02 18:39:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "the_foe" m5ku6s$r4b$...@m...internetia.pl

> [...]
    politycznych spadochroniarzy . Mając takich "zakładników"
    > Solorz nie musi sie obawiać państwowych urzędów, a na pewno nie w sparawie tak

    Korzystając z tego, że już za rok wybory -- uprawiasz
    agitację przedwyborczą? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-12-02 19:21:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:m5ktgf$jab$1@node2.news.atman.pl...

    > "the_foe" m5ku6s$r4b$...@m...internetia.pl

    > Korzystając z tego, że już za rok wybory -- uprawiasz
    > agitację przedwyborczą? ;)

    Ale 6to akurat prawda.

  • 8. Data: 2014-12-02 20:35:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 547e0497$0$21541$6...@n...neostrada.pl

    captchy mogło łamać prawo bo sesje de facto
    politycznych spadochroniarzy . Mając takich
    sparawie tak błahej jak aero.

    > Ale 6to akurat prawda.

    Nie zarzuciłem Ci kłamstwa. :)

    U mnie Solorz jest skreślony na stałe. :)
    Jeno krzyż zasługi stawiam nie obok jego nazwiska. ;)

    -=-

    ,,Wczoraj'' Solorz wyłudził pieniądze od podatników,
    ,,dziś'' okapciował Aero2, aby wprowadzić pobór opłat,
    zaś ,,jutro'' sięgnie po więcej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-12-02 22:09:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:m5l49i$qkb$1@node2.news.atman.pl...

    > "Robert Tomasik" 547e0497$0$21541$6...@n...neostrada.pl

    > Nie zarzuciłem Ci kłamstwa. :)
    >
    > U mnie Solorz jest skreślony na stałe. :)
    > Jeno krzyż zasługi stawiam nie obok jego nazwiska. ;)

    Solorz po prostu walczy o zyski, jak każdy przedsiębiorca. Problemem są
    państwowe służby, które mu na to pozwalają.

  • 10. Data: 2014-12-03 01:12:15
    Temat: Re: Solorz ma wiar? w Aero2
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Bo oni zmusili go do dawania tego z darmo, a on obchodzi ustawę, by
    > jednak wziąć pieniadze. Obecnie nie bierze za dostarczanie Internetu,
    > tylko za nieprzeszkadznie w korzystaniu z netu.

    to tylko potwierdza jak chu***e stało się UKE :/