eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSolarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMSRe: Solarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMS
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 24 Sep 2023 11:32:52 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Solarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMS
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 23 September 2023 at 15:00:07 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    dzisiaj już standard, albo dętki z kółkami od wózka, wózka inwalidzkiego, wózka
    dziecięcego, ,
    wentyl, aby wyszło do czujnika ciśnienie opony (dętki)./

    z takim metalowym koncem śrubokrętu do wentyli.

    prawidłowo i pomiary są powtarzalne.

    zestaw, bez wychodzenia z domu,

    > Żadnych dobrych wieści za ostatnie 24 godzin
    >
    > Czujniki nakręcone na wentyle kół w samochodzie.
    >
    > Jeden zasyczał podczas nakręcania, czyli naciska na szpilkę wentyla, ale żadnego
    odczytu ciśnienia czy temperatury.

    > Odbiornik nie odbiera żadnego sygnału z czujników po sparowaniu.
    >
    > Może te zestawy to jakieś zwroty przeterminowane z Amazona ?
    >
    > Dzisiaj rozkręcam każdy czujnik i pomierzę, czy baterie nie są zużyte.

    Eureka

    Wszystkie bakterie w zestawie zużyte na 100%
    Napięcie nominalne 3V - bakteria guzikowa Litowa

    Napięcie zmierzone:

    0,05 V
    0,07 V
    0,04 V
    0,06 V

    czyli bakterie to złom

    Nie sprawdzam bakterii w pozostałych zestawach, aby nie dostac wrzodów

    Czyli zleżały złom, gdzieś leżały kilka lat,
    bo producent się chwali, że bakterie trzymają kilka lat.