  • Data: 2011-03-13 21:41:23
    Temat: Re: Soft do Sharp Aquos-46
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-13 15:08, jadryś pisze:

    > Już zaspokajam twoją ciekawość:
    > 1/ Chodzi o to czy nowsze oprogramowanie (1.24-usb PL) zawiera w sobie
    > odtwarzacz filmów do mojego modelu telewizora (Sharp Aquos
    > LC-46LE700E)bo to starsze które mam zainstalowane go nie ma.

    To i nowe nie będzie go miało bo co by powiedzieli ci, którzy kupili tv
    z odtwarzaczem dopłacając np 500 zeta za coś co ty dostaniesz w ramach
    aktualizacji softu ?

    Z mojego skromnego doświadczenia wynika że takie upgrade funkcjonalności
    nie mają miejsca (pomijam fakt że to czy tv odtwarza filmy zależy od
    softu oraz od tego czy ma wbudowany odtwarzacz - chip dekodujący)

    >I guzik
    > masz a nie informacje o tym na ich stronie. No nic, w poniedziałek
    > zadzwonię do serwisu Sharpa i zapytam o to.

    Nie licz na to, producent jeśli rozwija jakąś konstrukcję to po to aby w
    następnym roku pod nową nazwą wypuscic na rynek a nie po to żeby ci
    zrobic dobrze i podarować odtwarzacz wart 300-400 zeta w prezencie
    wielkanocnym ;-)Nowy soft poprawia bugi i nic więcej