  • 1. Data: 2009-09-05 10:51:15
    Temat: Soczewka/kolimator do diody LED pilnie poszukiwana
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Pilnie poszukuję kwadratowego kolimatora/soczewki o wymiarach ~22mm x
    ~22mm, o kącie świecenia max +/- 5 stopni.
    Biorę 3.
    Coś podobnego do tego:
    http://img2.imageshack.us/img2/1169/kolu.jpg

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 2. Data: 2009-09-05 14:05:38
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Pilnie poszukuję kwadratowego kolimatora/soczewki o wymiarach ~22mm x
    > ~22mm, o kącie świecenia max +/- 5 stopni.
> [...]

    Typowe popularne soczewki tego rodzaju produkcji Ledil mają połowiczny
    kąt 7*.
    http://sklep.ledim.pl/?misc=8
    http://sklep.ledim.pl/?misc=32
    Węższych nie mam tym szeregu
    Z okrągłych nieco większych masz bez problemu 4* Rocket SS
    http://sklep.ledim.pl/?misc=34

    Nie napisałeś także dla jakich to ma być diod - ja podałem dla Cree XR, XR-E
    --
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2009-09-05 16:21:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > http://sklep.ledim.pl/?misc=34
    >
    > Nie napisałeś także dla jakich to ma być diod - ja podałem dla Cree XR,

    JA PIERNICZĘ!