  • 51. Data: 2019-12-29 10:36:42
    Temat: Re: Smutni, nie-Wierni
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 29 Dec 2019 10:06:13 +0100, użytkownik Trybun napisał:

    > Kardiologiem ani księdzem nie jestem, natomiast zagadnienia psychiki
    > ludzkiej mam opanowane do perfekcji.

    Pewnie z autopsji, bo jesteś przypadkiem border line.

    --
    Jacek

  • 52. Data: 2019-12-29 13:13:31
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > Pewnie z autopsji, bo jesteś przypadkiem border line.

    To zarzut?, niby taka charakterystyka uniemożliwia prawidłowe
    postrzeganie (i nazywanie)  rzeczywistości?

  • 53. Data: 2019-12-29 13:41:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 29 Dec 2019 13:13:31 +0100, użytkownik Trybun napisał:

    > To zarzut?, niby taka charakterystyka uniemożliwia prawidłowe
    > postrzeganie (i nazywanie)  rzeczywistości?

    Zarzut? Nieee... Tu nie sąd. A osobowość border line faktycznie ma spore
    problemy z właściwą oceną rzeczywistości. Zresztą, z definicji.

    --
    Jacek

  • 54. Data: 2019-12-29 13:58:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-29 o 10:06, Trybun pisze:

    > Kardiologiem ani księdzem nie jestem, natomiast zagadnienia psychiki
    > ludzkiej mam opanowane do perfekcji.

    Książkowe to wiele osób zna.

    --
    animka

  • 55. Data: 2019-12-29 20:51:29
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    > Pewnie z autopsji, bo jesteś przypadkiem border line.

    \Lśnią latarnie nad ulicą\
    \smętnie gwiżdże nocny stróż\
    \a kat Maciejewski tam, pod szubienicą\
    \na Antosia czeka już\

    { Na Gnojnej }

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 56. Data: 2019-12-29 21:24:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 29 Dec 2019 20:51:29 +0100, użytkownik jaNus napisał:

    > \a kat Maciejewski tam, pod szubienicą\

    Jakbyś był wykształciuchem to byś wiedział że kat nazywał się Maciejowski.
    A piosenkę znam i lubię... Ma swój nastrój.

    --
    Jacek

  • 57. Data: 2019-12-29 21:35:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 21:24 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Jakbyś był wykształciuchem to byś wiedział że kat nazywał się
    > Maciejowski.
    > A piosenkę znam i lubię... Ma swój nastrój.

    Nie kruszyłbym kopii:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Maciejowski

    Ale co wykształciuchy (w znaczeniu Sołżenicyna) mogą wiedzieć...

    --
    Trefniś

  • 58. Data: 2019-12-29 21:44:30
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2019 o 21:35 Trefniś <t...@m...com> pisze:

    > Nie kruszyłbym kopii:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Maciejowski
    >
    > Ale co wykształciuchy (w znaczeniu Sołżenicyna) mogą wiedzieć...

    Ciekawostka historyczna z 1936:

    "Zamach samobójczy b. kata. MaciejEwski powiesił się, ale źle"

    http://www.biblioteka.czest.pl/zbiory/czasopisma/gon
    iec_czestochowski/1936/Goniec_Czestochowski_Nr_029_1
    936.pdf

    Przepraszam, ciągle przyczyniam się do zaśmiecania grup technicznych...

    --
    Trefniś

  • 59. Data: 2019-12-29 23:14:46
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 29.12.2019 o 21:44, Trefniś pisze:
    > W dniu .12.2019 o 21:24 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:
    > Jakbyś był wykształciuchem to byś wiedział że kat nazywał się
    > Maciejowski.

    Termin "wykształciuchy" został rozpropagowany przez samych
    zainteresowanych. I miał jakoby wskazywać na pogardę plebsu wobec
    "mądrzejszych".
    A ja skomentuje: "kształconych, acz *nie-do-kształconych*, magisterskich
    półgłówków. j-elita! (grube) skundlone PRL-em.

    A nazwisko słyszę baaardzo wyraźnie na płycie Grzesiuka, słuch mam świetny!

    > Ciekawostka historyczna z 1936:
    >
    > "Zamach samobójczy b. kata. MaciejEwski powiesił się, ale źle"

    Oooo, nie wiedziałem, iż faktycznie nazywał się:
    "Alfred Kalt, lub Alfred Kaltbaum" { Wiki }

  • 60. Data: 2019-12-30 11:00:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    NTG