-
X-Received: by 10.31.169.23 with SMTP id s23mr3985374vke.1.1517590765633; Fri, 02 Feb
2018 08:59:25 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.169.23 with SMTP id s23mr3985374vke.1.1517590765633; Fri, 02 Feb
2018 08:59:25 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!i22no61
42884qta.1!news-out.google.com!g8ni1724qtk.0!nntp.google.com!i22no6142879qta.1!
postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 2 Feb 2018 08:59:25 -0800 (PST)
In-Reply-To: <16wcffx5pkfp0$.dlg@myjk.org>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.152.19;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.152.19
References: <o...@4...com>
<c...@4...com>
<p4lfhb$opj$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<5a6ef882$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5a70a075$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
<p4v09t$2lu$1$opajak@news.chmurka.net> <1jxy32xvhp15r$.dlg@myjk.org>
<5a73244c$0$571$65785112@news.neostrada.pl> <16wcffx5pkfp0$.dlg@myjk.org>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 02 Feb 2018 16:59:25 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624047
[ ukryj nagłówki ]A przez te dziesiec lat ile sprezarka przepracowala? Tysiac czy poltora tysiaca
godzin? Mam prawie dwudziesto letni samochod. Dwa lata temu wymienilem pierwszy raz
tarcze hamulcowe i drugi raz klocki. Koncowki drazkow ma te co fabryka zalozyla.
Wyglada ze to rolls. A to cienki co ma 120 tysiecy przebiegu.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.18 19:10 j...@i...pl
- 02.02.18 20:08 Marek
- 02.02.18 20:14 Marek
- 02.02.18 20:15 Kris
- 02.02.18 20:34 T.
- 02.02.18 20:38 T.
- 02.02.18 20:42 T.
- 02.02.18 21:22 Mateusz Bogusz
- 02.02.18 21:45 Myjk
- 02.02.18 21:48 Myjk
- 02.02.18 22:18 Myjk
- 02.02.18 22:27 j...@i...pl
- 02.02.18 22:58 Myjk
- 02.02.18 23:36 Michal Jankowski
- 03.02.18 02:22 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=