  • Data: 2010-01-04 13:55:11
    Temat: Re: Smsung cyz Sony?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > A jaki wplyw ma producent telewizorow na uzytkownika komputera ktory
    > instaluje i uruchamia u siebie na komputerze serwer..?? :)

    Aaa, czyli żeby z takim tv się połączyć to trzeba jakieś specjalny soft
    uruchomić?
    Nie mam DLNA, więc pytam.
    Czyli ułatwienie klasy Windows Media Center, zamiast zrobić coś po prostu
    przez sieć, to jakieś wydziwy wymyślili....

    > Telewizor odpytuje serwer jakie dane sa udostepnione, operator telewizora
    > wybiera to co go interesuje, a nastepnie telewizor odbiera sygnal
    > strumieniowy generowany przez serwer, a to uzytkownik tego serwera
    > definiuje co jest dostepne.

    Jasne, zrozumiałem mechanizm.
    Nie wpadłem na to, że można tak fajnie wszystko utrudnić. ;-)