  • 61. Data: 2013-10-01 19:23:48
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Żeby nie było że to te jednoślady jakieś nietakie, podobnie
    > zachowywali się kierowcy, aut jednej marki jak się po zlocie
    > rozjeżdżali po mieście.

    Srodek transportu nie ma znaczenia. Wystarczy obuwie sportowe.

    > Ogólnie jakoś tak już chyba w naturze jest, że grupy młodych mężczyzn
    > pod wspólnym sztandarem, mają dużo większą skłonność do szukania
    > zaczepki. Czy to motocykliści, mieszkańcy jednej wsi, kibice
    > piłkarscy czy meksykańscy marynarze :)

    Bo w kupie sila. Podlecisz do auta, urwiesz lusterko a potem zmykasz
    chowac sie za plecami silniejszych kolegow.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 62. Data: 2013-10-01 19:50:37
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-01 11:01, Myjk pisze:

    > Rozumiem, że zgrywanie idioty masz w naturze?

    Zgrywanie? Dobre sobie:D

  • 63. Data: 2013-10-01 21:04:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Oct 2013, tᴏ wrote:

    > ROTFL.

    Dobrze prawisz.
    Ale taka jest właśnie "typowa" argumentacja kierowców - pieszy ma
    się usunąć z przejścia, rowerzysta z przejazdu, bo jedzie "duży
    ciężki i ma rację pędu i nie warto ryzykować życia".
    (w zasadzie kierowcy osobówek powinni przy zielonym stawać
    i sprawdzać czy z przecznicy nie zasuwa Tatra z ładunkiem).
    No to tym razem "duży ciężki" znalazł się w niewygodnej sytuacji
    słonia w mrowisku.

    pzdr, Gotfryd

  • 64. Data: 2013-10-01 23:23:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 1 Oct 2013 09:02:49 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > bo dziwnym przypadkiem z ich
    >
    > bzdura, przejzyj film

    1) nie wszyscy na tej paradzie są bez tablic, wielu ich nie ma
    2) biorący czynnie udział w zdarzeniu nie mają tablic
    3) tablica "up yours" (jeśli dobrze rozczytałem) nie jest rejestracyjna ;)

  • 65. Data: 2013-10-01 23:49:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 1 Oct 2013 09:41:40 +0200, Myjk napisał(a):

    > Tue, 1 Oct 2013 09:30:53 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > No tak, trzyma kierownicę jedną ręką, to jest usprawiedliwiony. LOL
    > Pytanie podstawowe brzmi: po co zwalnia? Grzyby chciał zbierać?

    Sprawca kolizji został ustalony przez policję i aresztowany pod zarzutem
    spodowowania kolizji, lekkomyślnej jazdy, gróźb.
    Policja ustaliła że zajechał drogę celowo, podczas gdy w tym czasie inni
    motocykliści zaatakowali samochód - przecięli opony i uderzali w samochód.

    Kierowca wtedy odjechał uderzając w trzy motocykle i raniąc jednego z
    motocyklistów - 32 letniego rapera który ma połamane nogi, rodzina twierdzi
    że jest sparaliżowany.

    Nadal poszukiwanych jest dwóch motocyklistów którzy wyciągnęli kierowcę z
    samochodu i pocięli nożami twarz kierowcy.

    Policja ma trudność w identyfikacji motocyklistów, bo większość
    motocyklistów miała zdjęte tablice rejestracyjne i wszyscy uciekli z
    miejsca zdarzenia.

    > Jakbym miał używać analogi na podstawie twojego prostackiego myślenia, to
    > rzekłbym: dobrze że tego "nauczyciela" na hulajnodze rozjechał

    Nauczycielowi na hulajnodze akurat nic się nie stało.
    Poszkodowany był inny motocyklista.

  • 66. Data: 2013-10-02 10:23:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.10.2013 23:49, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    >
    > Policja ma trudność w identyfikacji motocyklistów, bo większość
    > motocyklistów miała zdjęte tablice rejestracyjne i wszyscy uciekli z

    Wróżysz czy może podasz jakieś źródło?

  • 67. Data: 2013-10-02 11:23:21
    Od: Robson <r...@...pl>

    > zaloze sie o maly palec u nogi ze samochodziasz cos przeskrobal wczesniej

    Jasne, zajął wszystkie trzy pasy.

  • 68. Data: 2013-10-02 12:25:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-30 11:25, Tomek pisze:
    > smierc motocyklisty Range Rover
    > 0:50 i 5min
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

    Najnowsza informacja z TV w tej sprawie:

    Agresywna grupa motocyklistów zaatakowała rodzinę w tym samochodzie.
    Kierowca ratując się próbował uciec. Ta grupa motocyklistów jest znana
    policji USA z agresywnych zachowań. Mają nawet jakąś swoją nazwę, ale
    nie pamiętam jaką.

    --
    MN

  • 69. Data: 2013-10-02 13:33:55
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    wiadomości news:l2gl5r$4no$1@node2.news.atman.pl...
    [ciach]

    > Wróżysz czy może podasz jakieś źródło?
    Informacje były praktycznie we wszystkich lokalnych amerykańskich mediach

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 70. Data: 2013-10-02 13:47:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.10.2013 14:42, RadoslawF pisze:
    /.../
    > Następnym razem będzie zwalniał obok lub za a nie przed.

    Niestety nie. Widać, że taki był zamiar motocyklisty - polec na masce RR