  • 51. Data: 2013-10-01 12:25:57
    Temat: Re: Smierc motocyklisty Range Rover
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 12:20:34 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Acha a cała twoja dyskusja jest przesycona obiektywizmem.

    Owszem, staram się zrozumieć obydwie strony w przeciwieństwie do ciebie.

    > Jak trzeba mieć zryty łeb widząc ponad setkę motocykli
    > i nie zrobić tego o co mówił motocyklista jadący obok rovera.
    > Nawet jakby kazał mu spierdalać na prawy pas to najlepszym wyjściem
    > byłoby zjechanie z drogi a nie struganie bohatera w aucie.

    Jak miał zjechać na prawy pas, skoro tam TEŻ jechali motocykliści?
    Wyjaśnij to olimpie obiektywizmu!

    --
    Pozdor Myjk

  • 52. Data: 2013-10-01 12:48:16
    Od: tá´Ź

    Bartłomiej Kacprzak wrote:

> [...]
    > o co mówił motocyklista jadący obok rovera. Nawet jakby kazał mu
    > spierdalać na prawy pas to najlepszym wyjściem byłoby zjechanie z drogi

    ROTFL.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 53. Data: 2013-10-01 12:57:10
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Tue, 1 Oct 2013 12:20:34 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Owszem, staram się zrozumieć obydwie strony w przeciwieństwie do ciebie.
    Jasssne.

    > Jak miał zjechać na prawy pas, skoro tam TEŻ jechali motocykliści?
    > Wyjaśnij to olimpie obiektywizmu!
    Proste jak schemat cepa, włączasz prawy migacz i czekasz na wolny pas.
    To taki pstryczek po lewej stronie kierownicy w większości samochodów.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 54. Data: 2013-10-01 13:41:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.10.2013 12:48, t? pisze:

    > ROTFL.

    Mówiłem ustawka z klubem Range Rrovera

  • 55. Data: 2013-10-01 13:42:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.10.2013 12:57, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    /.../
    > Proste jak schemat cepa, włączasz prawy migacz i czekasz na wolny pas.
    > To taki pstryczek po lewej stronie kierownicy w większości samochodów.

    Wytłumacz lepiej, czemu ci motocykliści wczesniej nie udali sie na
    Policję z filmami jako dowodami, w celu odebrania prawa jazdy?

  • 56. Data: 2013-10-01 14:04:42
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 01.10.2013 12:57, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > /.../
    >>
    > Wytłumacz lepiej, czemu ci motocykliści wczesniej nie udali sie na Policję
    > z filmami jako dowodami, w celu odebrania prawa jazdy?
    Nie wcześniej niż ty wytłumaczysz jakim cudem tutka rozpadła się w
    powietrzu, baranie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 57. Data: 2013-10-01 14:42:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-01 10:26, Użytkownik AZ napisał:

    > Zgadza sie. Widac jak motocyklista ostro hamuje az z wszystkich 4 kol jego
    > motocykla idzie dym... Ochlon, takie hamowanie to rownie dobrze moglo byc
    > zamkniecie manetki gazu i hamowanie silnikiem. Pewnie zwolnil bo chcial
    > samochodziarzowi cos pokazac a ten w niego wjechal.

    Następnym razem będzie zwalniał obok lub za a nie przed.
    Niewykluczone że kierowca następnym razem będzie uzbrojony i po
    rozbiciu szyby nie da się wyciągnąć, pobić i pokaleczyć tylko
    odstrzeli kilku pojebów.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2013-10-01 14:48:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-01, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Następnym razem będzie zwalniał obok lub za a nie przed.
    > Niewykluczone że kierowca następnym razem będzie uzbrojony i po
    > rozbiciu szyby nie da się wyciągnąć, pobić i pokaleczyć tylko
    > odstrzeli kilku pojebów.

    Radoslaf znowu nie wziales lekow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2013-10-01 16:37:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-01 14:48, Użytkownik AZ napisał:

    > Radoslaf znowu nie wziales lekow?

    Jak trollowi brak racjonalnych argumentów to wyskakuje z wycieczkami
    osobistymi, tak jak ty to zrobiłeś. Więc nie zadawaj takich pytań
    tylko skocz po coś na uspokojenie, dla siebie.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2013-10-01 16:47:32
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Jak miał zjechać na prawy pas, skoro tam TEŻ jechali motocykliści?
    > Wyjaśnij to olimpie obiektywizmu!

    I przede wszystkim dlaczego miałby to robić.

    --
    ss??q s? ??u??ou??