  • Data: 2016-07-06 13:12:59
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 6 Jul 2016 11:00:40 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > to guglowe działa naprawde niezle.

    Googlowe działa poprawnie, jeżeli podasz dokładny adres, np. "Warszawa,
    Piłsudskiego". Bo jak podasz samą nazwę ulicy, to nawet jeżeli jest w mieście w
    którym jesteś, to może prowadzić 200km dalej.

    > Około 30 minut. google prowadzi ok.

    Yanosik jako nawigacja jest wciąż b. słaby.

    > Nie narzekam. Wiadomo, ze nie zawsze poprowadzi co do minuty ale jest
    > bardzo ok.

    Jeździłem z Google kilka miesięcy. Słabe dane trafficowe, wróciłem do
    Naviexperta.

    Google na zakorkowanej autostradzie twardo kazał jechać 80km przez 2h. Więc
    nawet jeżeli dane o korkach ma, to i tak sobie z nimi nie radzi.