  • 21. Data: 2009-08-18 10:48:48
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h6dfat$8bk$3@inews.gazeta.pl

    > WIesz idac tym tropem mozna zanegowac kazdy wybor i uznawac ze
    > swiat jest gupi...

    Bo jest głupi o czym świadczy fakt, że takie g... jak Iphone i inne badziewa
    z nagryzionym jabłkiem na obudowie cieszą się taką popularnością.

  • 22. Data: 2009-08-18 10:52:20
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Napisze to co Ty: w bardzo specyficznym środowisku się obracasz jeśłi biznes to
    > tylko rozmowy telefoniczne.

    Może i specyficzne środowisko bo przekrojowe.

    Obsługuję i pozyskuję klientów dla Plus GSM.

    Firmy te to pojedynczy klienci z 1 czy 2 kartami ale też firmy z 30, 80
    i więcej aktywnymi numerami na koncie. Oczywiście wiąże się z tym też
    różnorodność zakresów działalności.

    Wybór telefonu zawsze zostawiam klientowi. Taką mam zasadę. Doradzam im
    przy wyborze i konfigurowaniu usług i takie tam drobiazgi dotyczące
    korzystania z sieci PlusGSM (zmniejszenia kosztów), więc spektrum
    kontaktów biznesowych jest baaaaaardzo szerokie.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 23. Data: 2009-08-18 10:57:12
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 12:52:20 +0200, Flo <f...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Może i specyficzne środowisko bo przekrojowe.

    Bradzo specyficzne jeśli większość Twoich klietów używa/używałoby
    telefonu wyłącznie do rozmów i niczego poza tym.

    Zdrówko

  • 24. Data: 2009-08-18 11:36:38
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 18, 12:30 pm, "Stefan.Burczymucha"
    <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.
    org> wrote:

    > e tam, dla mnie to takie gadanie, ze jak za komuny to bylo lepiej.

    ROTFL. I to mówi fan telefonu, w którym bateria wytrzymuje z trudem
    jeden dzień.
    W 6310i spokojnie wytrzymywała ponad 3 tygodnie.

  • 25. Data: 2009-08-18 11:55:43
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 04:36:38 -0700 (PDT), Bart Ogryczak
    <b...@g...com> wrote:

    >ROTFL. I to mówi fan telefonu, w którym bateria wytrzymuje z trudem
    >jeden dzień.
    >W 6310i spokojnie wytrzymywała ponad 3 tygodnie.

    Ja powiem bez kozery pięc :-P

    Zdrówko

  • 26. Data: 2009-08-18 13:01:53
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bradzo specyficzne jeśli większość Twoich klietów używa/używałoby
    > telefonu wyłącznie do rozmów i niczego poza tym.

    Telefon jak sama nazwa wskazuje służy do noszenia granatów.
    6310 to nadal jest najlepszy telefon w kategorii telefonów, aparaty, srat
    taty, mp3 bla bla bla i inne bzdety to pogoń za klientem, często z gilami
    pod nosem.

  • 27. Data: 2009-08-18 13:16:09
    Od: FD <f...@o...pl>

    BaX pisze:

    > Ty jesteś jak leming, widzisz tylko dupe tego przes sobą i to ci wystarcza
    > żeby za nim iść.

    NOMINACJA DO CYTATU TYGODNIA
    :)

  • 28. Data: 2009-08-18 13:20:07
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 15:01:53 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    >Telefon jak sama nazwa wskazuje służy do noszenia granatów.

    A samochód osobowy do wożenai ludzi. Wiec jeśli posiada bagażnik to
    nic tam nigdy nie pakujesz tylko wozisz oddzielna ciężarówką. Nawet
    teczkę z dokumentami czy walizkę. Bo samoachód osobowy służy jak sama
    nazwa wskazuje do wożenia ludzi a nie bagaży. A nalepszy samochód w
    historii i lepszego już nie będzie to Ford T.

    >6310 to nadal jest najlepszy telefon w kategorii telefonów, aparaty, srat
    >taty, mp3 bla bla bla i inne bzdety to pogoń za klientem, często z gilami
    >pod nosem.

    Telefon do uzytku biznesowego powinien mieć porządny terminarz i listę
    zadań plus mozliwowśc odbierania maili. Niekoniecznie pisania. Aparat
    - wcale nie jakiś rewelacyjny - też się przydaje do dokumentowania
    prac czy chociażby do szybkiego sfocenia dokumentu by go zachwoać.
    MP3, radio, video i inne multimedia uwazam akurat za zbędne.

    6310i był dobrym telefonem. Nawet biznesowym W swoim czasie i na tle
    swoijej konkurencji. Obecnie już takim nie jest - brak mu funkcji
    które wymieniłem.

    Zdrówko

  • 29. Data: 2009-08-18 14:43:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > nazwa wskazuje do wożenia ludzi a nie bagaży. A nalepszy samochód w
    > historii i lepszego już nie będzie to Ford T.

    Nie do końca o to chodzi. Chciałem tylko zasygnalizować, że z telefonu
    zrobiono urzadzenie z telefonem. Równie dobrze mogli by zainstalować telefon
    np. w kamerze albo golarce.

> [...]
    > prac czy chociażby do szybkiego sfocenia dokumentu by go zachwoać.
    > MP3, radio, video i inne multimedia uwazam akurat za zbędne.

    A telefon nie do użytku biznesowego tylko do dzwonienia? Po co mi w
    telefonie jakieś kolorowe wyświetlacze, aparaty i inne pierdoły jak z nich
    nie korzystam? Teraz kupujesz telefon i do kompletu dostajesz multum rzeczy
    których większość ludzi i tak nie używa. Za to normalne dzwonka nie
    uświadczysz tylko setke idiotycznych melodyjek.

  • 30. Data: 2009-08-18 15:01:54
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.08.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

> [...]
    > których większość ludzi i tak nie używa. Za to normalne dzwonka nie
    > uświadczysz tylko setke idiotycznych melodyjek.

    Wiele osób w biznesie od dawna używało pda, więc jaki problem wbudować kawałek
    chipu z gsm i zrobić smartphone.
    A jak chcesz 2tyg na 1 acu to np motorola f3 :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***