  • 201. Data: 2009-08-27 06:40:40
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > A jak się używa smartfona bez dodatkowego oprogramowania?

    A to na WM nie ma zadnego softu juz ?
    Ja myslalem ze smartphona wybiera sie pod katem zastosowan a nie ....
    fajnie jest "klient SYmfonii" nie wiem co to ale biore....bo jest klient
    symfonii

  • 202. Data: 2009-08-27 06:41:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > No całą istotą smarfona jest to, że oprócz tego co przychodzi zainstalowane
    > fabrycznie, mozna sobie dodatkowo zainstalowac różne inne oprogramowanie,
    > tak samo jak na komputerze. Dzięki temu smartfon jest smartfonem.
    > Pytałem jak ci sie używa smartfona bez tego wszystkiego.

    Jestem turysta wikitude czy layar na WM nie ma chyba? Do bani ...

  • 203. Data: 2009-08-27 06:42:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie boisz się tak publicznie przyznawać do drastycznego łamania warunków
    > licencji?

    Kupil je na Appstore za 0USD .... co tu takie straszne

  • 204. Data: 2009-08-27 06:43:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > O.. nie przeczytałeś nawet co ze skutkiem prawnym zobowiązałeś się
    > przestrzegać - warunki użytkowania AppStore wyraźnie mówią, że aplikacji
    > można używac wyłacznie do celów niekomercyjnych. Nawet tu było o tym
    > niedawno.
    > Używając ich np. do przeglądania i edytowania cenników twojej firmy
    > naruszasz licencję.

    Waldus ... konkretnie ktory produkt ma taka licencje... bo nafrazie
    robisz FUDa straszliwego.... zgodnie z tym co jest napisane jak BYK z
    licencji produkty w appstore nie moga
    a) wymagac oplaty za aktualizacje
    b) roznicowac cen za zastosowania komercyjne/prywatne

    Wiec nie pitol

  • 205. Data: 2009-08-27 06:44:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Widzę, że możesz, szkoda tylko, że potrafisz pisać (a raczej copypastować)
    > a z czytaniem już trochę gorzej:
    > http://www.apple.com/legal/itunes/us/terms.html#SALE
    >
    > "(ii) You shall be authorized to use the Products only for personal,
    > noncommercial use."
    >
    > Mam ci przetłumaczyć, czy sobie poradzisz?

    Waldus ty idioto .... licencja dotyczy MUZYKI I JEJ KOMERCYJNEGO
    WYKORZYSTANIA iTunes Store to nie AppStore na dodatek licencja na rynek
    USA :) nie oslabiaj mnie.

  • 206. Data: 2009-08-27 06:47:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A przez jaki pryzmat maja patrzec ?
    > Poswiecac sie dla ludzkosci ?
    > Oczywiscie ze kazdy powinien w takiej sprawie patrzec przez pryzmat
    > wlasnych potrzeb.

    To dyskutujmy o wlasnym potrzebach a nie negujmy "rynek" bo nie pasuje
    nam do wlasnej wyobrazni. "Rynek/branza" ocenil iphone 3GS jest
    smartphonem roku globalnie .... a nie ze jest nim dla Nemo, Waldka itd
    prawda ?

    > Ciekawe czy ma wszystkie polskie slowniki ? No ale to wiele nie zmienia
    > bo i tak mi OziExplorer ze starymi mapami na tym nie pojdzie a ze Google
    > nie lubie to sie nawet i dobrze sklada.

    I kto tu jest uprzedzony ? Android jest be bo nei lubie Google :)

  • 207. Data: 2009-08-27 09:28:34
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h759la$ivd$1@inews.gazeta.pl:

    > Gramy na argumenty ?

    > Rynek smartphonow rosnie ale nie tak by bylo miejsce na te 30mln sztuk
    > wiecej a tle sprzedaje konkurencja WM ktora 2 lata temu NIE ISTNIALA WCALE

    No i gdzie te argumenty? Rosnie konkurencja, i co z tego? To ma udowodnić
    "upadek WM"? Wymyśl coś sensowniejszego, bo pewnie nawet ciebie to nie
    przekonuje...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 208. Data: 2009-08-27 10:23:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    >
    > No i gdzie te argumenty? Rosnie konkurencja, i co z tego? To ma udowodnić
    > "upadek WM"? Wymyśl coś sensowniejszego, bo pewnie nawet ciebie to nie

    No
    Q4 2008 12,4%
    Q2 2009 9% (a nie bylo jeszcze Hero)

    Premiera WM6.5 Q4 2009
    Premiera WM7 Q4 2010

    Premiera Androida Donut i Eckler Q4 2009

    Oczywiscie ze utrata 25% z dotychczasowego udzialu w rynku to katastrofa.

    Zauwaz ze tyle co przez pol roku stracil WM dokladnie tyle zabral Android.

  • 209. Data: 2009-08-27 12:48:28
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Oczywiscie ze utrata 25% z dotychczasowego udzialu w rynku to
    > katastrofa.

    Przedzasz. Utrata 1/4 rynku, w porówaniu do sytuacji gdzie nie było w ogóle
    konkurencji nie jest żadną katastrofa.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 210. Data: 2009-08-27 17:34:01
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.08.2009 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:

    > Waldus ty idioto .... licencja dotyczy MUZYKI I JEJ KOMERCYJNEGO
    > WYKORZYSTANIA iTunes Store to nie AppStore na dodatek licencja na rynek
    > USA :) nie oslabiaj mnie.

    Nawet nie ma jaj aby odszczekać pierdoły które ponawypisywał.
    A na usenet pisał, ale jak to WG - sam wytknie, ale do błędu się
    nie przyzna.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***