  • 151. Data: 2009-08-26 07:32:55
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h72l51$jv6$1@inews.gazeta.pl

    > Tak wiem ... zmyslam albo ... i mam glupich kolegow.

    Jedno i drugie ;)

    > Za to WMy np maja bardzo czesto studenci kierunkow technicznych co po
    > czesci wynika z faktu łatwego ... "pogrzebania" w systemie czy
    > "gotowania ROMow" itd. No i po czesci jednak duzego taniego rynku
    > wtornego ktorego taki Android poza G1 jakby nie ma, a iphony to jednak
    > wsrod studentów technicznych "nie trendi gadzet"

    Tak czytam te twoje analizy i nasuwa mi się jedno pytanie. Skąd ty masz taką
    "specjalistyczną" wiedzę statystyczną. Przeprowadziłeś jakieś badania
    (metodologia, wielkość grupy badawczej, analiza itp. - czekam na szczegóły,
    jeżeli wiesz o czym pisze) czy tylko tak piszesz co ci ślina na język
    przyniesie po obserwacji 5 kolegów z Izabawkami, których ilość pomnożyłeś
    przez n i dodałeś do ich życiorysów "ambitne" zawody rodem z palestry itp.?
    :)

  • 152. Data: 2009-08-26 07:36:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Adramelech" news:Xns9C7354D674B3Eadresutuniema@127.0.0.1

    > A wiesz to bo... ?

    Przecież badania przeprowadzał ;) - tylko jakoś nie chce zaserwować nam
    szczegółowych informacji na temat metodologii, grupy badawczej, analizy
    uzyskanych wyników. Póki co mamy wnioski, które nie mają żadnego poparcia.
    Zatem możemy wysunąć wniosek, że Jasiu jak to Jasiu "przelewa" za
    pośrednictwem swych magicznych paluszków, które każdego dnia macają ekranik
    Izabawki, wizje jakie rodzą się w jego zdezelowanym umyśle ;)

  • 153. Data: 2009-08-26 07:39:36
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Nie pleć bajek. Trzech prawników obsługujących firmę w której pracuję
    > (generalnie obsługa nieruchomości na poziomie budowy budynków w
    > centrum Warszawy) po kilkunastu dniach zachwytu produktem Apple'a
    > który zafundowali sobie razem bo był "trendi" klnąc wróciło do
    > telefonów z WM.

    Znam takie przypadki szczególnie właśnie w gronach prawników.
    Pierwszy tydzień było łoł - mam iPhone'a. Po tygodniu ku..... - co za
    złom - po co ja go brałem.

    Może w pipidówie Pana Jana iPhone służy zarówno przedszkolakom,
    dyrektorom, studentom - kurcze nie wpadłem na to wcześniej - cała wieś
    Pana Jana ma iPhone'y?

    Iphone to raptem 2% rynku. Skoro byłby taki ech i ach to miałby więcej
    udziału w rynku to raz, a po drugie nie każdy go potrzebuje. Dla mnie
    wystarczający jest np BlackBerry.
    Sprawdza mi się i jest OK, więc po co mi ogryzek.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 154. Data: 2009-08-26 07:41:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h72nqv$b1$1@inews.gazeta.pl

    > Nie myslales by zostac bajkopisarzem ?

    Czemu sobie sam tego pytania nie zadasz? :)

    > Swoja droga skad taka milosc do upadajacego systemu, lata prania mozgu
    > przez Microsoft czy tez spedy z tancami i krzykami do guru?

    A ja mam do ciebie Jasiu pytanie z trochę innej beczki. Z jakiego systemu
    korzystasz na swoim "wypasionym" komputerku? czy nie jest to winda? - tylko
    proszę nie wyskakuj mi, że działasz na unixowych rozwiązaniach albo na
    jabłuszku, bo czytając twoje posty istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo,
    że jesteś po prostu na nie za tępy ;)

    Zatem jeżeli już tak prowadzisz krucjatę przeciwko Microsyfowi to... może
    warto się zastanowić nad zmianą systemu operacyjnego. ;)

  • 155. Data: 2009-08-26 07:45:34
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > A ja mam do ciebie Jasiu pytanie z trochę innej beczki. Z jakiego systemu
    > korzystasz na swoim "wypasionym" komputerku? czy nie jest to winda?

    Zobacz w nagłówku
    "Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)"

  • 156. Data: 2009-08-26 07:51:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h72nqv$b1$1@inews.gazeta.pl

    > Czemu sobie sam tego pytania nie zadasz? :)

    Alez ja pisze bajki :) w przerwach miedzy wojna z WMtrolami.

> [...]
    > jabłuszku, bo czytając twoje posty istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo,

    Buhahah wystarczy zajrzec do naglowka :)
    Tak owszem jestem glupi strasznie, a te "papiery na UNixy i Linuxy w
    Photoshopie sobie robiłem"

    > Zatem jeżeli już tak prowadzisz krucjatę przeciwko Microsyfowi to... może
    > warto się zastanowić nad zmianą systemu operacyjnego. ;)

    Po co? Jako "konsola do putty" Vista sie swietnie nadaje.
    Jak widzisz nie jestem jakims szowinista a jedynie uznaje WM6.1 WM6.5
    jako wybrakowane produkty nie przystajace do rzeczywistosci.

    A ty jako fanboj ciesz sie ... moze konkurencja zmusi MS do dzialania i
    zamiast pudrowania trupa o nazwie WIndows CE, zrobia cos dobrego

  • 157. Data: 2009-08-26 07:51:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h72p75$2of$4@inews.gazeta.pl

    > Zobacz w nagłówku
    > "Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)"

    :) I co Flo? Czy zaprzeczysz stwierdzeniu, że Jasiu jest obłudnikiem? :)

  • 158. Data: 2009-08-26 07:52:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Zobacz w nagłówku
    > "Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)"

    Bystrzak :) ba nawet Haker.

    Jak widac nie jestem zaslepiony ... potrafie uzywac MS tam gdzie jest w
    porzadku podobnie jak RedHata czy SLESa ba nawet uznam Guardiana za
    swietny w swoich zastosowaniach choc nie "ma katalogow" a i George 3 na
    Odrach 1305 był w porzadeczku

  • 159. Data: 2009-08-26 07:54:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Maciek "Babcia" Dobosz" news:onm995t92qfrg0ubfo9fbg2042so2amn5s@4ax.com

    > Zaraz cię Jasiu opierniczy jak burą sukę, bo tylko jego wiedza statystyczna
    > na temat ilości Izabawek wśród szeroko rozumianej palestry jest wiarygodna
    > ;)
    Uzywanie nazwy iZabawka swiadczy tylko o niskim poziomie umysłowym
    autora. Oczywiscie to ze jakis tam Gardner napisał ze iZabawki sprzedaja
    sie lepiej to pewnie "trole z USA" Nie to co usenetowe trole z usentu w
    Polsce sami fachowcy marnuja nam sie tutaj. Pozatym w swoim zaslepieniu
    fanboja smiesznie przyznawac ze ukochany produkt przegrywa z zabawka ...

  • 160. Data: 2009-08-26 08:31:44
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 26 Aug 2009 09:21:51 +0200, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Oczywiscie u Ciebie w piaskownicy dzieci bawia sie iphonami.
    >Nie myslales by zostac bajkopisarzem ?

    Ty chyba masz coś nie tak z samooceną. Jak ktoś Ci pokazuje jak Twój
    wyimaginowany świat wygląda w realu to od razu zaczynasz coś o bajkach
    bredzić. Ja w odróżneiniu od Ciebir rozglądam się dookoła - widzę np.
    w kawiarni kto czym się posługuje. Widze tez czym posługują sie ludzie
    z którymi stykam się służbowo - a wbrew pozorom jest to dość szerokie
    grono ludzi poczynając od Pan Jasia który ma 4 budowlańców do np.
    parokrotnego spotkania z obecnym i byłym prezydentem. Ot specyfika
    miejsca w którym pracuję. Bajkopisarstwo jakoś mnei nie ciągnie - wolę
    pozostać przy pisaniu tekstów specjalistycznych sprzedających się
    całkiem dobrze.

    >Tak oczywiscie u nas studenty bogate kazdy ma iphona....

    W abonamencie stać bardzo wielu. Jak na inne gadżety na raty.

    >Swoja droga skad taka milosc do upadajacego systemu, lata prania mozgu
    >przez Microsoft czy tez spedy z tancami i krzykami do guru?

    Widzisz chłopcze - zawodowo od ponad 2 dekad zajmuje się systemami
    które z MS mają nic wspólnego - no może część klientów uzywa systemów
    MS. Telefonów - i systemów w nich używam najróżniejszych. Jakoś mnie
    nei dziwi że nie potrafisz wyjść poza swoją mantrę że jak kto nie
    uważa IPhone za ósmy cud świata to na 200% jest WM-iarz. A ja sowjego
    HTC nei odlaiłem juz ze 3 tygodnie. Nawet nei masz pojęci ajkim
    telefonem się teraz posługuję. :-P

    Zdrówko