  • 91. Data: 2009-08-21 17:08:06
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Edward Tomasz Napierala ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ale to jest dosyc kluczowe, bo moga nie zdazyc, zanim wypadna
    > z rynku - wystarczy, ze Android dorobi sie aplikacji biurowych.

    Microsoft i Nokia już rozpoczęły flirt. A do upadku to im bardzo daleko.

    > No, pare - na przyklad koniecznosc uzywania paznokcia zamiast palca.+

    To zdaje się w IPhone.

    > Jak widac, technologie dotykowego ekranu opanowal co najwyzej
    > producent LCD, ktore Nokia montuje w telefonach.

    Każda fabryka zaawansowanego sprzętu jest de facto montownią. Ameryki nie
    odkryłeś.

    > Nie, po prostu nadal bedzie produkowac taki badziew, jak dotychczas.

    N97 czy E75 to badziew?

    > HTC ma sie dobrze, bo sie dobrze ustawilo - produkuje i telefony
    > na Windows Mobile, najwiekszym konkurencie Androida (bo ani do
    > Symbiana, ani do BlackBerry, ani do iPhone'a juz sie nie zblizy), i
    > na Androidzie, najwiekszym konkurencie Windows Mobile.

    Czyli konkurencja nie śpi. I zapominasz o jednym. Użytkownicy WM i Symbiana
    bywają konserwatywni. I nie rzucają na pierwszy lepszy wynalazek. Co zresztą
    widać na grupie.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 92. Data: 2009-08-24 07:30:25
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli np mój klient wygaduje 2-2,5 tys. minut miesięcznie to znaczy,
    że
    > wg twoich standardów obija się, a nie prowadzi biznes?

    A to nie jest istotne kryterium. Tyle to moja moja corka albo jej
    kolezanki ze szkoly potrafia spokojnie wygadac :) To chyba jednak
    niewiele swiadczy o biznesie.
    Teleeefon biznesowy musi miec w sobie przenosne, czy jesli wolisz
    awaryjne, biuro koniecznie z oprogramowaniem Office a juz minimum arkusz
    kalkulacyjny i edytor tekstu zupelnie zgodny z najpopularniejszym
    oprogramowaniem w biurach.

    Reszta typu aparat z kamerka, SMS i MMS, oprogramowanie do maili oraz
    przegladarka www, wymienne karty pamieci, zapasowa bateria,
    oprogramowanie do synchronizacji z komputerem - synchronizacja to nie
    tylko backup :), WiFi i BT uwazam za tak oczywiste i podstawowe ze nie
    ma ich tu co wymieniac.

    Bardzo mnie rozsmieszaja ostatnio doradcy z Orange ktorzy usiluja mi
    zarekomendowac jakies nowe zabawki nie spelniajace sporo powyzszych
    warunkow jako telefon biznesowy :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 93. Data: 2009-08-24 07:42:52
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Edward Tomasz Napierala" <t...@p...if.uz.zgora.pl> napisał
    w wiadomości news:h6jdl0$rnt$1@achot.icm.edu.pl...

    > Super. Po co?

    A chocby po to ze jak po pracowniku np. poprawiam tekst pisany w Wordzie
    to wygodniej mi rysikiem wskazac malenka literke do edycji albo komorke
    w Excelu a jeszcze dokladniej cos z zawartosci tej komoreczki. Nie macie
    w tym Applu arkuszy czy edytorow ? Acha, czasem w warunkach terenowych
    mam rece umazane np. glina - wtedy rysik to zbawienie.
    Jeszcze jedno troche mnie dziwi ? Jak to Aplle nie da sie sterowac za
    pomoca rysika ? Moje HTC i palcem i rysikiem sie daje sterowac ale w w/w
    wypadkach rysikiem lepiej ale ksiazke telefoniczna juz wole palcem :)
    Czyli telefon wygodniej mi paluchem, ale czesc biznesowa zdecydowanie
    wole rysikiem :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 94. Data: 2009-08-24 07:49:05
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Edward Tomasz Napierala" <t...@p...if.uz.zgora.pl> napisał
    w wiadomości news:h6jvjc$b8k$1@achot.icm.edu.pl...

    > iPhone'a mozna uzywac palcami, WM - nie.

    Hmm ? To jak to sie dzieje ze kiedy chce to obsluguje ? Aczkolwiek jak
    juz pisalem raczej czesc telefoniczno rozrywkowa czyli odtwarzacze
    filmow, jakies tam fotki itp. Natomiast edytory tekstow czy arkusze
    kalkulacyjne a wiec czesc bardziej biznesowa wygodniej mi rysikiem. A w
    Apple niewygodnie uzywa sie rysika do wskazywania drobnych elementow ?
    Ja np. pokazujac komus jakis szczegol wskazuje go rysikiem bo paluch
    wszystko zaslania, a tak zaznaczam na jego oczach rysikiem i tymze
    rysikiem np. powiekszam. Bo w to ze Apple nie da sie sterowac rysikiem
    jakos trudno mi uwierzyc wszak ma aspiracje nie byc zabawka ?

    Pozdrawiam, Leszek

  • 95. Data: 2009-08-24 07:50:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 09:42:52 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Jeszcze jedno troche mnie dziwi ? Jak to Aplle nie da sie sterowac za
    > pomoca rysika ?

    To jest wada bajeranckiego ekranu pojemnościowego - reaguje tylko na coś
    organiczne z zawartością płynów (elektrolitów). Z tego samego powodu nie da
    się tego obsługiwać w rękawiczkach.
    HTC właśnie opatentowało ekran hybrydowy, pojemnościowo-rezystywny bedący
    właściwie kombinacją obydwu ekranów, a tym samym ma być pozbawiony wad
    ekranów pojemnościowych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 96. Data: 2009-08-24 07:58:23
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    coś
    > organiczne z zawartością płynów (elektrolitów). Z tego samego powodu

    Acha, dzieki za wyjasnienie i wyrazy wspolczucia dla Apple :)
    Na mrozie golym paluchem, w brudnych warunkach golym paluchem ?
    Ciekawe dla czego ja moge sterowac HTC za pomoca palca i to dosc
    precyzyjnie mimo nie posiadania tego ulomnego Applowego ekranu ?

    Coraz bardziej mnie zadziwia polityka tego producenta i dziwne podejscie
    jego klientow :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 97. Data: 2009-08-24 08:02:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 09:58:23 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

> [...]
    > Ciekawe dla czego ja moge sterowac HTC za pomoca palca i to dosc
    > precyzyjnie mimo nie posiadania tego ulomnego Applowego ekranu ?

    Na rezystywnym nie da się zrobić multitouch i cały bajer iPoo idzie w
    piz...
    A w końcu jak powszechnie wiadomo, każdy użytkownik ogryzka używa do tego
    aż pięciu palców na raz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 98. Data: 2009-08-24 08:04:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A ze wiekszość
    > prezesów firm wolała by iPhona zamiast n6310? no cóż ich wybór.

    Troche znam i wiem ze biora na firme ale do uzytku daja dzieciom :) To
    slabo przydatny dla biznesu telefon :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 99. Data: 2009-08-24 08:04:20
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Bardzo mnie rozsmieszaja ostatnio doradcy z Orange ktorzy usiluja mi
    > zarekomendowac jakies nowe zabawki nie spelniajace sporo powyzszych
    > warunkow jako telefon biznesowy :)

    Ja mam zasadę, że to klient wybiera telefon. Osobiście tylko w zakresie
    oferty i usług doradzam.
    Jeden będzie używał Nokii 6300, drugi E51, a inny E71. Ich wybory.

    Co do ilości dzwonienia.
    Ilość to jedno, a jakość to drugie.

    Gadać żeby gadać też można, ale rozmawiać bo jest pieniądz z tego to już
    inna bajka.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 100. Data: 2009-08-24 08:48:18
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Edward Tomasz Napierala" <t...@p...if.uz.zgora.pl> napisał
    w wiadomości news:h6k8o3$ko4$2@achot.icm.edu.pl...

    > Jest pewna roznica w zastosowaniach. Jak chce zrobic cos
    niekomorkowego,
    > to biore laptopa.

    Nie jak jestes przygotowany i jak chcesz tylko jak sie tak wydarzy :) Ja
    nie jestem wielbladem zebym zawsze ciagal lapka ze soba jesli w naglych
    przypadkach moge prawie wszystko zrobic na telefonie, np. poprawic przed
    wyslaniem pismo przygotowane przez kogos innego :)
    A to tylko jeen z przykladow.
    Bo sa i kolejne - obejrzec arkusz kalkulacyjny dolaczony do maila od
    klienta, przeczyczat pismo w Wordzie dolaczone do maila jako zalacznik,
    obejrzec prezentacje itp. itd. Czasem trzeba to zrobic szybko i podjac
    szybka decyzje.

    pozdrawiam, Leszek